TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Høyde pÃ¥ Veilside front?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #325385  av mr292

Hei alle sammen :D
Da vil jeg ønske meg selv velkommen til dette forumet, etter å ha kjøpt meg en rød 91 mod MK2 for akkurat 8 dager siden.
Har litt lyst på Veilside bodykit, men lurer egentlig på høyden fra bunnen på front fangeren og opp til nederste punkt på original panseret.
Er sikkert en del av dere på dette forumet som kansje vet eller kan finne ut av dette for meg, og får jeg det må jeg si jeg får en fin velkomst :)
bilen min har ikke senkesett eller noe slikt, men demperne for å komme seg inn til sentrum er i overkant kvass :x

Er ett slikt Bodykit jeg kunne tenkt meg.
Bilde

Legger ved ett bilde av bilen jeg kjøpte, med den stygge fangeren. (ikke jeg som sitter inni, bildet er fra salgsannonsen)
Bilde
 #330817  av Nico_18

jeg har/eller hadde veisidestyling :P ikke at det gikk så bra for seg. man må ta det veldig forsiktig over dumper, her kommer ett bilde med frontfangeren uten senking
Bilde
 #330822  av johnnie_W75

Etter det jeg het fått med meg så sier BT at det skal minimum være 11cm klarering uansett hva slags styling en har...
Så veilside og senking går dårlig. Med orginalhøyde på fjærene skal det gå bra.
Men selvfølgelig kan det bli lavt med veilside alikevel.. :D

Fikk et tilbud pålydenede 1774EUR inkl frakt for settet fra belgia, ikke galt det.. Men jeg går for et annet sett som er mer bruksnyttig. Kaminari skal jeg ha på min.