hmsilset skrev:Joda,du må ikke miste håpet.Personelig hadde jeg kutta all utdannelse og begynt å jobbe og kjøpt mr2 turbo.Livet er for kort
til å ikke følge drømmene
nå gir du visse andre her idèer;) hehe
- 1991 MR2 Mk2 (viewtopic.php?f=61&t=36628)
hmsilset skrev:Joda,du må ikke miste håpet.Personelig hadde jeg kutta all utdannelse og begynt å jobbe og kjøpt mr2 turbo.Livet er for kort
til å ikke følge drømmene
hmsilset skrev:mrpetter: Må ikke høre på megder har du 20 poeng !![]()
3rlend: Mr2 for lommerusk er fult mulig faktiskMen du måå jo ikke tjene 800.000 i året for å kunne flytte hjemmefra da.Utdanning er jo viktig, men enda viktigere er trivsel og måtehold i forhold til hva man tjener.Synes du skal kjøpe deg en strøken gti for 60.000 jeg, også gjøre litt etterhvert.Gti motoren er ikke tam den heller!
MRPETTER skrev:Jeg er også student, og jeg har da klart å skaffe meg en mr2:)Er ikke det at jeg ikke "liker", er bare det at jeg er generellt lat
kjøpte bilen ganske billig, men har kostet på den mye i deler og ymse dill dall:)
men, hvis du generelt ikke liker og skru...da vil jeg anbefale deg å kjøpe en det er turbo i allerede;)
er ikke "bare bare" og skifte motor;)
MRPETTER skrev:da skjønner jeg:) heheJo sant
mr2'n tåler en del, men er ikke meningen at den skal kjøres som en volvo:P men det trenger du heller ikke da for å få den til å gå:)
men motorene er holdbare, bare småproblemer som det er med alle biler stort sett:) det er hvertfall min erfaring
steina89 skrev:Kan få min rimligt om du er interisert:)Har kjiket mye på din!
link : http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19022299
MVH Stein A
marlboro1310 skrev:85 000 er vinterprisen på min gen3 med Apexi PFC og 322hk.Trodde jeg hadde sendt mail til deg jeg.Jeg tipsa en om denne i går, og regna med at den skulle vært solgt i dag..
Toyota-rav4-2002 skrev:Som "hmsilset" sier også, er det nesten bra at bilen har gått langteneste som ikke er bytta er vel strengt tatt dash,seter,vinduer og karosseri (bortsett fra all gen3 optikken)...for da er den innkjørt og div. deler er utbyttet.