celicat23 skrev:Bilder fra LEXUS treff i USA:masse lekre VIP's der ja
http://the-perfect-exposure.blogspot.co ... edway.html
Noen niiiiiice lexus'er.

Fortune Favors The Brave
celicat23 skrev:Bilder fra LEXUS treff i USA:masse lekre VIP's der ja
http://the-perfect-exposure.blogspot.co ... edway.html
Noen niiiiiice lexus'er.
hmsilset skrev:har du rubba å giske?Kjører på med grov polish på maskinen
Giske skrev:Høres bra ut:) Kjøpe meg maskine i vinter jeg også samme om jeg lakker bilen eller ikke..hmsilset skrev:har du rubba å giske?Kjører på med grov polish på maskinenher har jeg vel kun brukt den grove polishen, kjørte deretter på med en veldig finkornet polish for å få opp glansen
Nå ligger alle poleringsputene til vask, bilen farger av så mye, så alt jeg har er rødt
hmsilset skrev:Det høres ikke så dumt ut! Veldig kjekt å ha! Hva slags maskin hadde du tenkt deg?Giske skrev:Høres bra ut:) Kjøpe meg maskine i vinter jeg også samme om jeg lakker bilen eller ikke..hmsilset skrev:har du rubba å giske?Kjører på med grov polish på maskinenher har jeg vel kun brukt den grove polishen, kjørte deretter på med en veldig finkornet polish for å få opp glansen
Nå ligger alle poleringsputene til vask, bilen farger av så mye, så alt jeg har er rødt
hmsilset skrev:aner ikke jeg:) Bare ei billig ei med opp til 1500rpm for å lære meg litt.Kan ikke jeg kjøpe din å lære med den da også kan du prøve den nye du tenkte på?hehe, tror ikke jeg skal selge den med det første..
inzane2012 skrev:se der ja giskeja, det er vel nettopp det som pleier å være problemet med billige maskiner. De orker rett å slett ikke :-p Men hvilket produkt brukte du når du ikke fikk det av bilen engang med maskina?har bare ei billig skit maskin fra biltema som jeg har prøvd med litt med, men den er faen meg svakere enn ren håndmakt, fikk ikke vekk rubbinga en gang fra bilen min, så den har blitt brukt en gang, siden har jeg gått tilbake til gamle måten
Giske skrev:brukte en sånn turtlewax rubber... sånn som skar fjærne fine riper og friske opp fargen litt...inzane2012 skrev:se der ja giskeja, det er vel nettopp det som pleier å være problemet med billige maskiner. De orker rett å slett ikke :-p Men hvilket produkt brukte du når du ikke fikk det av bilen engang med maskina?har bare ei billig skit maskin fra biltema som jeg har prøvd med litt med, men den er faen meg svakere enn ren håndmakt, fikk ikke vekk rubbinga en gang fra bilen min, så den har blitt brukt en gang, siden har jeg gått tilbake til gamle måten
Hmsilset: Tror de litt bedre maskinene begynner på rundt 2000,- , men det er sikkert mulig å få kjøpt noe brukt hvis man leter litt