TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Scotty's Toyota Supra MKIII

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #334852  av Scotty

Nå er det jo snakk om å fjerne orginal rust og sette på nye hjulbuer så den blir orginal, ingen bredding det her. Ellers så flytter jeg lenger unna til helgen, og bilen blir igjen her jeg bor nå, så hadde egentlig håpet at den ble ferdig før det, slik at jeg fikk satt sammen interiøret, lister og slikt før jeg drar avgårde. :)
 #336268  av hmsilset

Grattis.Den ser råå ut 8)
Sist redigert av hmsilset den 23 aug 2009 11:59, redigert 1 gang totalt.
 #338251  av Scotty

Lite som skjer i tråden her.. men bilen er ihvertfall ferdig rustbehandlet, hjulbuene er ferdig og bilen er hellakkert! Fargen som var på var noe mørkere enn orginal, så derfor ble hele bilen lakkert, bare utvendig altså. Har enda ikke sett bilen etter de siste bildene jeg poster nå. Bilen er i Drøbak, jeg bor i Kongsberg.. men skal dit til uka nå.

Legger inn det samme som jeg har postet på et annet forum... De fleste bildene har jeg lagt inn fra før, men noen nye også.

-----------------------

NB! Alle bildene er klikkbare

Bilder fra annonsen som var på finn.no
BildeBilde

Bilder fra dagen jeg hentet bilen.
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde

Noen bilder fra etter jeg hadde vasket bilen grundig, for å kunne få den klar til å bli sendt til rustsveising.
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde

Et par random bilder av bilen i garasjen. Bilen bringte frem et smil hver gang jeg åpnet garasjen og så at den sto der.
BildeBilde

Her hadde jeg brukt noen dager på å få motoren ordentlig ren og fin.
BildeBilde
BildeBilde

Nye hjulbuer kjøpt inn. De gamle bak hadde rustet.
BildeBilde

Random bilder egentlig, bare følte for å ta noen.
BildeBilde
BildeBilde

PÃ¥begynt med nye hjulbuer, og litt diverse.
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde
 #338514  av Ã˜rjanN

Fin supra du har ;) blir bra når den blir ferdig! kommer til å følge med her :)
 #338523  av tojo

Godt du gir den det stell og vedlikehold den fortjener,pen bil. keep on the good work :-)
 #339289  av Scotty

Takk takk :)

Bilen ble desverre ikke helt ferdig med lakkeringa forrige helg.. men er lovt at den skal være ferdig og tilgjengelig for å hentes 2-3 tiden på nåkommende lørdag :) Gleder meg til å se den igjen!

Noen bilder jeg ikke har postet tidligere:
[Alle er klikkbare for større oppløsning]

BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde
 #339427  av StianMK3

Velkommen i Supra klubben ja..Ser bra ut den.få noe lakk og felger på den,så har du en kanon bil

keep up the good work :D
 #339594  av Lørnings

Når kommer bilen til Kongsberg a? :wink: Jeg er klar for litt mk3 kjøring! :D
 #339597  av Scotty

Hehe. Blir nok ikke å se i Kongsberg før rett etter nyttår regner jeg med.. Blir til å skru på den og få så mye i orden som mulig frem til det. Skal rope ut når bilen er der.. så får det bli en kjøretur!

Bilen er ihvertfall hentet og hjemme i Drøbak nå... Gikk som en dass på vei hjem, var sikkert ikke mer enn 3-4 sylindere som gikk. Åpna plugghettene og sjekka.. og nedi ved tennpluggene så var det fult med vann og møkk.. ! Så rensa der nå, så bestille noen nye tennplugger.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15