Blir en artig vinter med lakking og greier da 

Ferrari er den rike manns MR2.
Sjå, gul tekst
Sjå, gul tekst

MRPETTER skrev:har lyst på det gitt.Lambo dører er faktisk ok om bilen har bra med styling ja
skjønner ikke hvorfor folk er så negative til lambo-dører, synes det ser dritfett ut jeg, om hele bilen er bra stylet da såklart:)
men er enig i at det kan bli harry i noen tilfeller
hmsilset skrev:MRPETTER skrev:har lyst på det gitt.Lambo dører er faktisk ok om bilen har bra med styling ja
skjønner ikke hvorfor folk er så negative til lambo-dører, synes det ser dritfett ut jeg, om hele bilen er bra stylet da såklart:)
men er enig i at det kan bli harry i noen tilfellerMen er vant til å se det på vanelige biler,og det blir ihvertfall helt feil..
ArildM skrev:Scissor dører sier jeg barehehe, scissors er saker;PNeida, mulig det blir greit med lambodører om bilen er gjennomført ellers. Men jeg synes rett og slett at det er teit. Lamborghini har ikke sånne dører selv lengre engang. Blir litt for mye "pimp my ride" over hele greia
hmsilset skrev:Du bør ikke trimme den før den er godkjent daNei, skal få bilen godkjent før det blir trimming:)Ville hatt i en original 2gen og kjøpt inn deler og trimma en annen en i mellomtiden.