TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• CarTease 2004

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #33900  av VeilSide

CARTEASE 2004

Da var det endeligt klart for ett treff på denne kanten av landet også. Treffet vil bli hetende CarTease 2004 og vil bli avholdt den 28 - 30 mai. Location er på Amcar sine lokaler ute ved AMS Reiser på Kåsen, Bryne. Det er mulighet for overnatting med telt på plassen. Vi har prøvd å spekke inn så mange ting som mulig på en helg.

Bilde
(bilde er henta fra visveg. Derav den blå streken)

Program fredag

Innsjekking begynner. Ingen spesielle happenings denne dagen. DJ vil spille utover kvelden og natta. Kanskje også fremvisning av film(er)

Program lørdag

Banekjøring på Reve Gocartbane. Starttidspunkt er desverre ikke satt enda men vil vare så lenge som mulig.

For de som ønsker å være igjen på plassen så vil vi gjøre det mulig for dem som vil til å få tatt en måling av stereoanlegget sitt (dB-måling). Dette vil koste 20,-. Tidspunkt for dette vil være fra 14:00 til 16:00. Eventuelt utvidede tider ved stor pågang.

Klokken 18:00 vil vi starte festen med en Wet T-shirt konkuranse. Vinneren av denne vil motta en premie pålydende 1000,-. Etter endt Wet T-shirt vil DJ`er sette i gang musikken og spille ut i de sene nattetimer. Det er egen avdeling for dem over 18 år der det vil være servering og det er også innleid underholdning i form av strippere.

Program søndag

På søndagen vil vi åpne opp for ustilling av biler og diverse fra klokken 10:00 og utover resten av dagen. Firmaer vil også ha stands utover hele dagen.

Det vil også være dB-drag som starter klokken 12:00. Vinner av dB-drag vil motta en premiering i form av pokal. Inndeling av klasser o.l. vil en få mere informasjon om på selve treffet. Det vil koste 50,- pr deltager å delta i dB-drag.

Klokken 14:00 starter vi opp men Mini-Z kjøring. Her kan hvem som vil delta og vinneren her vil også bli premiert. Det vil koste 10,- pr deltagende bil.

Klokken 16:00 vil det bli avholdt ett burnoutshow. Beste burnout vil motta premiering i form av sponsing av Sandnes Dekksenter.

Klokken 17:00 vil premiering finne sted i disse kategoriene : Car of the Show - CarTease 2004, dB-drag, Mini-Z, Cartease`s Best Bournout, Wet T-shirt Babe, Best Car on Track.

Priser m.m.

Det vil koste 200,- for "helgepass" i åpningen. Dette vil være gyldig fra fredagen og ut søndagen.
Ved forhåndsbestilling vil prisen være 175,-. Medlemmer av Race 4 Fun vil ha egne satser som vi har opplyst våre medlemmer om.
Fra klokken 09:00 søndags morgen vil det koste 50,- pr hode i entrè.
Alle priser er pr. hode, selve bilen har fri èntre.

Det er muligheter for camping på selve plassen og for dem som ønsker hotell så er det 2 hoteller rett i nærheten : Bryne Kro og Motell samt Jæren hotell.

Har du mere spørsmål kan en sende mail til CarTease@race4fun.net.
Alle typer med påmeldelser skal også foregå til samme mailadresse.
For å sikre seg plass o.l. vil vi anbefale å forhåndsbestille.
OBS : All forhåndsbestilling er bindende

Bare husk en ting når dere leser dette og vist dere vil komme. Vi gjør ikke dette for konkurransen sin del. Vi skal ha det artig og moro. Rett og slett Race 4 Fun ...

PS : MÃ¥ takke Chris for navnet :wink:

#33901  av VeilSide

Og i samme slengen :

Vi søker også etter biler til en liten photoshoot som vi skal ha nå førstkommende lørdag på selve treffplassen (lørdag 28 ).

Er det noen herfra distriktet som vil ha bilen sin fotografert og ikke synes det er så farlig om vi eventuelt bruker bilde på en plakat så må dere bare komme :D

#33902  av @lpher

Just out of curiosity...hvem er det som gjennomfører dB-drag'en?

@lpher

#33904  av VeilSide

Vi får låne utstyr og ordner selv. Har en som driver med litt bilstereo som skal stå "ansvarlig".

Laget av ungdom for ungdom er en setning vi bruker om treffet ;)

#33911  av @lpher

VeilSide skrev:Vi får låne utstyr og ordner selv. Har en som driver med litt bilstereo som skal stå "ansvarlig".

Laget av ungdom for ungdom er en setning vi bruker om treffet ;)
Bra...det er sånn vi liker det :-)

@lpher
 #33919  av chris

VeilSide skrev:PS : MÃ¥ takke Chris for navnet :wink:
Ikkeno problem det. Regner med %'er og masse $$$ på meg? :D

Skal forresten ikke se helt bort i fra at jeg hiver meg på et fly og reiser nedover.
 #33922  av VeilSide

chris skrev:Ikkeno problem det. Regner med %'er og masse $$$ på meg? :D
Hva er $$$???? :wink:
chris skrev:Skal forresten ikke se helt bort i fra at jeg hiver meg på et fly og reiser nedover.

Du sa sist at du ville komme å se på Vipere, GTR`er og damer :lol:
 #33924  av chris

VeilSide skrev:
chris skrev:Ikkeno problem det. Regner med %'er og masse $$$ på meg? :D
Hva er $$$???? :wink:
Grunker, kronasjer, dubloner, kall det hva du vil :D
VeilSide skrev:
chris skrev:Skal forresten ikke se helt bort i fra at jeg hiver meg på et fly og reiser nedover.

Du sa sist at du ville komme å se på Vipere, GTR`er og damer :lol:
Har vel neppe noe valg da ;)

#33944  av CelicaTurbo

hva vil banekjøringen koste da? Antar dem 200,- i porten ikke dekker dette :)

#33981  av VeilSide

Stemmer det ... de 200 går med på å dekke leie av selve plassen, leie av strippere/DJ`er, Røde Kors, vakter, reklamemateriel osv ...

Vi "forhandler" enda om prisen på banekjøringa men det blir enten 250,- eller 300,- pr bil.

#45784  av VeilSide

Da bouncer jeg denne treaden i håp om at litt flere fra TS-ogn har ett ønske om å komme ;)

#46096  av VeilSide

For de som ønsker å kjøre på banenen så les denne linken : http://www.trim-4-eldre.com/banekjoring.asp

Det er Trim 4 Eldre som arrangerer banekjøringsdelen. Derav 2 forskjellige priser. Og ettersom det er satt ett begrenset antall som for kjøre bør påmelding skje på forhånd. Ellers kan det bli trangt om plassen.

#47473  av VeilSide

Markus ... Det blei bra? ;)

#47475  av VeilSide

Høyeste dB-måling ble 146. Jeg har0 peil på slikt men det var greit høyt ;)

#47504  av MR2turbo

Skikkelig bra treff, Veilside! :D Dere skal ha masse Credits for Arrangementet ;) Håper at dere gjør dette igjen, og at det da kommer enda flere biler!

Pokalen må få bli med. og stillles ut sammen med bilen ;)