TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #339842  av ArildM

SÅ godt å høre at flere er enig! Ja du kan kjøre greit om du setter på ALL hjelpen, men da trenger du stort sett bare trykke på pil forover og holde inn den hele løpet siden alt skjer av seg selv.

DETTE er 90-tallets halo :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Quake_game

Bilde
 #339849  av oleb

Scotty skrev:Noen andre som gleder seg til Forza 3 her? :) Blir utrolig bra! Kjørefølelsen, grafikken og realismen ligger på et høyt nivå!

Releasedato er 23. oktober.
Jepp, har forhåndsbestilt :D
 #339912  av ke25-toyoglide

Så flott gratulerer, hvilken farge skal du ha på den :?: :lol:
(dårlig spøk, bare eg som meiner hvit ikkje er en farge, men grunning.) :roll:
Slår tilbake på meg siden 2 av mine 4 biler er hvite :wink:
 #339915  av lexusmann

Da er det ny runde med Zebra Grand Prix....Han der homsen driter seg loddrett ut...fy flate....men veldig bra underholdning likevel... :wink: Mira Craig er sprø, hehe...noen andre som ser??
 #339929  av ArildM

Har vært ute å kjørt KE25 i dag :D Endelig ferdig med opphenget foran :)
Ble nye dempere, bremboskiver og nye klosser. Ble en helt ny bil å kjøre ;)

ke25-toyoglide, hvor stor dødgang har du på rattet ditt? Syns det er litt vel mye på den jeg har nå, men det er jo en gammel bil hehe.
 #339937  av ke25-toyoglide

Enorm dødgang, bilen kjører seg selv, men slik har alle eg har hatt de siste 15 årene værrt.
Kan ligge i 80 og ratte kjappt 180* og blir bare litt gynging. :shock:
Skremende nok liker eg det sånn :lol:
Flott å ha bilen på vegen igjen, du har originale dempere, og brembo universalskiver,,,,,,eller :?:
 #340112  av ArildM

Ble originale dempere og noen bremboskiver som var lik de originale skivene :) 1000,- for bremeskivene på 20cm i diameter... Tror jeg betalte 500 for skiver foran på Mr2n.

Hmm, okei, kikket under bilen og kunne ikke finne noe sted der det var noe slakke i styringa. Har blitt vant til det jeg også så da er det bare å gi gass :) Spent på EU-kontrollen da ;) Tror det skal gå bra :)
 #340121  av ke25-toyoglide

Synes styringen skal være sånn eg, liksom en del av sjarmen. Det var pga eukontroll eg skifta.
Og det som er gale skal skiftes, men det at den har styring som en slapp meitemakk det er liksom slik det skal være. :lol:
 #340187  av James

...bil-terroren på Hatlestad Terasse forsetter >_< ny ladning med avføring funnet i mitt ene 5" eksos >_< ..Dusør utloves om noen har tips i saken
... Denne karen skal ha JULING!!! :evil: :evil: :evil:
 #340190  av hmsilset

James skrev:...bil-terroren på Hatlestad Terasse forsetter >_< ny ladning med avføring funnet i mitt ene 5" eksos >_< ..Dusør utloves om noen har tips i saken
... Denne karen skal ha JULING!!! :evil: :evil: :evil:
hvorfor ikke legge kamera inni eksospotta?;)
  • 1
  • 495
  • 496
  • 497
  • 498
  • 499
  • 1171