TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Den Nye Gt-4

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #339776  av Ã˜rjanN

Er dette 3S-GTE da? :)
 #339780  av hmsilset

Ble for mye dette, og særlig med så mnge detaljer som ikke passer overens i det hele tatt.Gjort seg mye finere i samme farge nesten over det hele.Fronten minner jo mer om en mazda enn en Toyota. Vil heller ha gamle sorten :) Hvilken som helst av dem.
Vedlegg
mazda6.jpg
mazda6.jpg (359.28 kiB) Vist 1054 ganger
 #339783  av ArildM

Er vel kun bekreftet at det kommer en ny Celica i 2010, utseende er vel ikke bekreftet?
Enig i at det blir litt mye om den blir slik som avbildet her, så ferdig stylet ut rett fra fabrikk, tipper den kommer i en litt mer moderat utgave jeg.
 #339787  av Viking86

jeg synst det var litt teite former på den med tanke på at det skal være en gt4... va heller ikke noe spesiel fan av den fronten. men det sies jo at gt4 2010 skal være noe ala den nye skylinen, så de har nokk en del arbeid foran seg, eg vetsje om det er sånn den skal se ut eller om det bare er en prototype.. fant den når eg googlet 'new gt4' synst ikke den va STYGG, men mener en gt4 ikke skal minne om et lite romskip
 #339789  av oleb

Syns den var knalltøff, jeg! :roll:
 #339791  av James

Må si meg enig med Oleb! syns den hadde et tøft utseende!
 #339802  av Daniel HS

Håper ikke den blir seende slik ut! Eneste jeg likte var frontfangeren og sideskjørtene, tror jeg. Panseret var lite pent, og alt for kort etter min mening. Breddingen bak var heller ikke noe særlig å rope hurra for... Nei huff, gå tilbake til de eldre røttene :twisted:
 #339816  av Mr_Storbrua

syns også denne var stilig..
 #339818  av lexusmann

Synes den var tøff, men ble litt "avensis coupe" over seg med den fronten...
 #339819  av celicat23

Nå er vel det her bare en photoshop jobb av en tilfeldig fyr på nett så det er helt meningsløst og diskutere.
 #339928  av Toyota-rav4-2002

Minnet meg faktisk litt om en avensis ja , hehe :)
 #339948  av Viking86

å så flink dektektiv du va celicat23! la no folk få diskutere vist de vil... e jo derfor vi har 'diskusjons forum' for nettop og diskutere, vist du ikke vil diskutere kan du gå et annet sted og være, trenger ikke komme her med de 'meningsløse' postene dine
 #339949  av hmsilset

Viking86 skrev:å så flink dektektiv du va celicat23! la no folk få diskutere vist de vil... e jo derfor vi har 'diskusjons forum' for nettop og diskutere, vist du ikke vil diskutere kan du gå et annet sted og være, trenger ikke komme her med de 'meningsløse' postene dine
Du ska itte trø i salatbaren :) Celicat23 bare nevnte det, og f.eks jeg trengte å vite at dette var photoshop..Vi diskuterer det vi vil videre.
 #339957  av ArildM

celicat23 sin post var 10 ganger mer informativ en din post Viking86 :)
Var akkurat det jeg trengte, å få bekreftet at dette er en photoshop (og ikke fra Toyota selv).

I en diskusjon må alle få sagt meningen sin uten å få kritikk for det?
Og med det er OT i gang :)