har du seriøst tatt det bildet av månen med ett "vanlig" kamera?????
Fortune Favors The Brave
inzane2012 skrev:har du seriøst tatt det bildet av månen med ett "vanlig" kamera?????Ja, det er brukt sigma 150-500mm objektivet med x2 teleconverter og nikon d300 kamera. Relativt sett ganske billig utstyr.
Mr_Storbrua skrev:Tenkt noe mer på å selge bilder eller?Har sjekket med de jeg har tatt bilder for, og jeg kan selge bilder av alt utenom lamborghini'en og skyline'n. Men jeg har ikke gjort så mye mer ut av det for skal det være verdt og selge så blir prisen ganske høy. Kan ikke akkurat konkurrere med masseproduserte ting
Lasse skrev:Alltid vært litt fascinert av at vi har en planet hengende så synlig over oss og bilder andre har tatt av den. Kunne ta noen egene bilder var ett av målene når jeg kjøpte det nye objektivet. Når jeg får ett bedre stativ på plass så burde bildene bli enda litt klarere. Kunne gjerne tenkt meg enda mer zoom, men steget fra 500mm opp til 800mm objektiv koster 55.000krsinnsykt!!!
robban skrev:Hallo. har sittet lenge å bladd igjenom bildeneTakker. Ja, det har vært rimelig mange timer i bilen og leiting på nett og kart etter potensielle steder. Det renner ikke akkurat over med bra steder her i landetmå si at jeg er meget imponert. elsker stilen din
![]()
Lurer på en ting da?? er det mye kjøring for å finne gode plasser/location å ta bildene??
RÃ¥e bilder
celicat23 skrev:Er mange av de naturbildene du har som absolutt hadde gjort seg på noen av veggene her i stua mi. Har lissom ikke sett lignende bilder tilsalgs noen plass.Mr_Storbrua skrev:Tenkt noe mer på å selge bilder eller?Har sjekket med de jeg har tatt bilder for, og jeg kan selge bilder av alt utenom lamborghini'en og skyline'n. Men jeg har ikke gjort så mye mer ut av det for skal det være verdt og selge så blir prisen ganske høy. Kan ikke akkurat konkurrere med masseproduserte ting![]()
Mr_Storbrua skrev:Er mange av de naturbildene du har som absolutt hadde gjort seg på noen av veggene her i stua mi. Har lissom ikke sett lignende bilder tilsalgs noen plass.Signerte verk av kunstnere går vel for noen tusen så jeg tenkte meg noe ikke i nærheten av det i det hele tatt
Er egentlig derfor jeg lurer.. Kunne gjerne betalt endel kroner for de, men kommer jo selvfølgelig an på hvor mye.. Er jo ikke millionær heller..
ArildM skrev:Speilet på midten?Ja. Hvis du deler bildet på midten og "legger det ned" så har du orginal bilde
PS: Er innom og kikker på bildene hver gang du legger ut noe nytt, orker bare ikke å skive nice/stilig/pent/nydelig kommentarer hver gang![]()