TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #340235  av lasse

Her kommer dem på løpende bånd :D
Mener sjappa het bildekor.no kan bestille med hva slags tekst man vil, flere forskjellige fonter osv...
 #340365  av ArildM

Likte fargeutgaven best :) For mye lillatone i sort hvitt utgaven (i alle fall her på denne skjermen :) ). Keep up the good work!
 #341044  av Ronny

Det er på Fornebu du har vært og tatt bilder, ikke sant? Ganske så fancy design på det bygget, har vært der inne og montert heisene. Fet utsikt ifra toppetasjen er det der også!!
 #341052  av celicat23

Ronny skrev:Det er på Fornebu du har vært og tatt bilder, ikke sant? Ganske så fancy design på det bygget, har vært der inne og montert heisene. Fet utsikt ifra toppetasjen er det der også!!
Stemmer. Titta en stund på noen av trappene de har på utsiden av byggene der for litt klatring, men det var en vakt som gikk og titta i vinduene, som lurte sikkert på hva F jeg drev med der, så tenkte jeg ikke skulle provosere han fullstendig med og begynne klatre på bygget :)
 #341123  av ArildM

Dæven det bildet skulle jeg ha hatt på veggen min! :D
 #341140  av celicat23

Takker :)

Har kjøpt sigma 150mm f2.8 macro objektiv. Første tingen jeg må få unna veien: navnet er BULLSHIT. Objektivet er IKKE konstant f2.8.
fokuserer du på noe helt inntil linsa så begrenser objektivet seg til f5.6 :? Forbanna sugere av penis som er frekke nok til og kalle det for
bare f2.8, og ikke f2.8-5.6.

Men men, nok om det.. Kjapp test med ei gammel klokke:

For og få litt begrep på størrelsen av ting, så er klokka her lagt vedsiden av min nokia 6300 - som er en ganske liten telefon - så vi snakker
en liten klokke her.

Bilde

La klokka litt på siden og fokuserte på minutt viseren/skiva rett under:

Bilde

100% utsnitt:

Bilde

Så er fornøyd så langt, bortsett fra det direkte missvisende navnet f2.8 som ikke stemmer :x
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 103