TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 MK3 Turbo

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#174803  av Magne_F

Er vel ikke mange av dem nei. Så vidt jeg vet så er det bare min og Jan-Erik sin som har turbo foreløbig, men det kommer nok flere.. ;-)

#174804  av Larsen

Magne_F skrev:Jeg ser forresten at bl.a. @lper har satt inn en Blitz sak som viser mye forskjellig. Kan dette være noe å satse på?
Den er nok rimelig bra, Da får du jo både turbo trykksmåler og boost controller i samme pakka, men den er vel ikke den enkleste å montere da.
 #339010  av steel79

Hei, Lurer på om noen vet hvor jeg får kjøpt turbo eksos manifoil til mr2 mk3

Re:

#340225  av steffen karlstad

Magne_F skrev:Er vel ikke mange av dem nei. Så vidt jeg vet så er det bare min og Jan-Erik sin som har turbo foreløbig, men det kommer nok flere.. ;-)
eller nei.. er flere, bare at de ikke henger på forumet..
 #340264  av Magne_F

steffen karlstad skrev:
Magne_F skrev:Er vel ikke mange av dem nei. Så vidt jeg vet så er det bare min og Jan-Erik sin som har turbo foreløbig, men det kommer nok flere.. ;-)
NÃ¥ var dette tidlig i 2006 da ;-)
 #340373  av steffen karlstad

Magne_F skrev:
steffen karlstad skrev:
NÃ¥ var dette tidlig i 2006 da ;-)
ja viste om flere da, jeg hadde sølv mk3 min da.. pratet med 2 stykk angånde kit til min, viste ikke om noe ferdig da uten om det turbokit.com (hassturbo eller hva det var) skvipet..