TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min drifte-supra. NÃ¥ til salgs.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #340142  av Christian

Ble ikke sesongavsluttning likevel :lol: Var så fint vær i dag, så jeg hentet bilen ut ifra verkstedet og kjørte endel på flyplassen. Var masse folk og moro i dag. Bilen er igjen på verkstedet, så ribbingen begynner til uka eller neste helg.

Har også kjøpt inn carbondører og bakluke, skal hente de hos hpcomposites neste helg. En tom dør veier 2,7kg 8)
 #340152  av kenmyh

Christian skrev:
kenmyh skrev:Var du på meet i årnes i går? For var en der med en veeeeeeeldig lik supra, som spant av litt gummi
Nei. det var jeg ikke.

Veldig lik...med widebody-kit mener du?
Husker jeg ikke, bare at det var en supra som ligner din, hehe. Samme farge, og på prøveskilter
 #340230  av bjornalf

Christian skrev:Ble ikke sesongavsluttning likevel :lol: Var så fint vær i dag, så jeg hentet bilen ut ifra verkstedet og kjørte endel på flyplassen. Var masse folk og moro i dag. Bilen er igjen på verkstedet, så ribbingen begynner til uka eller neste helg.

Har også kjøpt inn carbondører og bakluke, skal hente de hos hpcomposites neste helg. En tom dør veier 2,7kg 8)
hva kostet dette ??? nummer til selger? skal kjøpe selv.. og gidder ikke mvp på dette da det koster mye i frakt... :)
 #340443  av Christian

Inn på verkstedet igjen. Sparka litt i dekkene og tok av Trd vingen, blir nok å kjøre uten neste år. Ser mye feitere ut uten synes jeg :) Begynner å ribbe bilen til helga.
Vedlegg
IMG_1444.JPG
IMG_1444.JPG (198.42 kiB) Vist 996 ganger
IMG_1445.JPG
IMG_1445.JPG (198.61 kiB) Vist 996 ganger
Feiteræva blir enda bredere uten vingen ;)
Feiteræva blir enda bredere uten vingen ;)
IMG_1447.JPG (187.37 kiB) Vist 996 ganger
Har endel chassi arbeide foran meg
Har endel chassi arbeide foran meg
IMG_1441.JPG (213.94 kiB) Vist 996 ganger
 #340454  av Lørnings

Christian, har du drukket? :P Selvfølgelig er den mye tøffere MED vingen :wink: Smak og behag selvfølgelig.. :wink: eventuellt skaff en vinge som stikker hele veien ut..så den står til..hmm..feiteræva? :P
 #340521  av Kjelliken

MÃ¥ si meg enig at den ser enda breiere ut uten den TRD vingen der bak..
Kansje du skulle montert en Skikkelig STOR carbon vinge av et slag ARP der bak.

SÃ¥nn skikkelig JGTC vinge men bare en ide.. Uansett om det blir vinge eller ikke er den skam fet den supraen der.

Det store spørsmålet er om du kommer til og invitere TS-OGN til vårslepp på Dagali når våren kommer og det er tid for og sleppe bilen løs igjen for litt trening der oppe.. :mrgreen:
 #340571  av Christian

90Kg lettere ;)
90Kg lettere ;)
DSC00373.JPG (319.55 kiB) Vist 905 ganger
Da har jeg begynt å ribbe bilen.
Bare for moro veide jeg bakluke og dører med glass og alle "greier"

Komplett org dør = 31,5kg.
Org bakluke = 26kgkg.

Reiser til Fredrikstad i morgen for å plukke opp nye carbondører (2,7kg uten glass) og bakluke. (7kg)
Skal jaggu se jeg slipper å slanke meg :mrgreen:
Sist redigert av Christian den 22 okt 2009 22:04, redigert 1 gang totalt.
 #340573  av Christian

Kjelliken skrev:MÃ¥ si meg enig at den ser enda breiere ut uten den TRD vingen der bak..

SÃ¥nn skikkelig JGTC vinge men bare en ide.. Uansett om det blir vinge eller ikke er den skam fet den supraen der.

Det store spørsmålet er om du kommer til og invitere TS-OGN til vårslepp på Dagali når våren kommer og det er tid for og sleppe bilen løs igjen for litt trening der oppe.. :mrgreen:
Liker ikke de store overkill vingene, så om det skal være vinge må Trd vingen på igjen.

Ang. Dagalitreff så får vi se til sommeren igjen. Har ikke tenkt særlig på det må jeg innrømme.
Foreslo i sommer at noen andre kunne ta seg av planleggingen og gjennomføring, men det kom ikke en lyd fra noen. Kanskje å være litt kravstor, men synes oppmøtet på de forrige treffene ikke har vært allverdens. Mye styr for lite. Og for meg er det egentlig akkurat det samme, kjører som jeg vil her likevel. :wink:
Sist redigert av Christian den 22 okt 2009 21:53, redigert 1 gang totalt.
 #340575  av Mr_Storbrua

Christian skrev:
Kjelliken skrev:MÃ¥ si meg enig at den ser enda breiere ut uten den TRD vingen der bak..

Liker ikke de store overkill vingene, så da må Trd vingen på igjen.
Syns ikke du skal ha vinge.. Har lissom ikke noe på en driftebil å gjøre :)
 #340587  av Kjelliken

Mr_Storbrua skrev:
Christian skrev:

Liker ikke de store overkill vingene, så da må Trd vingen på igjen.
Syns ikke du skal ha vinge.. Har lissom ikke noe på en driftebil å gjøre :)
Vinge ikke vinge er vel ikke det store her.. :) :D som sagt tidligere bilen er kanonfet uansett :mrgreen:
 #340788  av Christian

Da har jeg puslet på litt i helga. Har prøvemontert dørene og bakluke, passet veldig bra :)
Hele bilen er vasket ned på nytt og bodykit'et er tatt av.Bilen er så vasket igjen, for å få vekk så mye dritt som mulig. Tro meg, det var mye gummi og jord å finne her.
IMG_1506.JPG
IMG_1506.JPG (332.41 kiB) Vist 816 ganger
Grei løsning på bakenden :mrgreen:
IMG_1500.JPG
IMG_1500.JPG (291.3 kiB) Vist 816 ganger
Skal kutte vekk alt unødvendig og legge inn glassfiber istedet for byggskummet. Blir nok noen kilo lettere håper jeg, og mye mye sterkere. Det mar overraskende mye vekt i denne!
IMG_1506.JPG
IMG_1506.JPG (332.41 kiB) Vist 816 ganger
IMG_1504.JPG
IMG_1504.JPG (304.39 kiB) Vist 816 ganger
Vedlegg
IMG_1505.JPG
IMG_1505.JPG (269.42 kiB) Vist 816 ganger
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22