celicat23 skrev:500 !!!!!Det er jammen ikke værst.Tror det passerte 400 i jula i fjor

celicat23 skrev:500 !!!!!Det er jammen ikke værst.Tror det passerte 400 i jula i fjor
Giske skrev:ja var den beste sammenligningen jeg kom på, har aldri sett en katt trykke ut så mye makk... har nok hatt di ei stund og, men har ikke vist noen symptom på det, egentlig bare tilfeldig at vi tok en makkekur på han, skulle egentlig snakke med vett'n om kastreringinzane2012 skrev:jaggu bra vi fikk i katten litt makke kur idag ja, fy FAEN så jævlig mye makk som kom ut av den katten nettopp, såg ut som han hadde spist en hel pakke med mr. Lee og ikke rukket å fordøye det...mm... det var en delikat beskrivelse
Scotty skrev:Da var Forza kjøpttror ikke jeg får det før i morrahm..bestille pizza for mer spilletid.. god idè...!
Scotty skrev:Da var Forza kjøpttror ikke jeg får det før i morrahm..bestille pizza for mer spilletid.. god idè...!
inzane2012 skrev:ja litt kjedelig da jeg forhåndsbestillte det i forrige uke, så burde jo ha fått det i dag, men er jo lov å håpe... om jeg ikke får det så har jeg fortsatt en del episoder igjen av sesong 6 med stargate sg1, samt en del episoder med heroes, castle, flashforward og ett par andre serier jeg ikke har sett enda så jeg kan bruke for å få tiden til åDro ut en tur i går kveld for og se om jeg kunne finne en butikk som hadde lagt det ut for tidlig, men etter og ha vært på 1 kjøpesenter uten hell så satte jeg meg i bilen og innså at jeg er over 30år og dro hjemhehe
Mr_Storbrua skrev:FÃ¥r man forza 3 til ps3?Det kommer bare til xbox360.
Toyota-rav4-2002 skrev:var det jeg frykta ja.Mr_Storbrua skrev:FÃ¥r man forza 3 til ps3?Det kommer bare til xbox360.
Toyota-rav4-2002 skrev:Synd det ja, men det kan jo plutselig komme til ps3 senere, man vet aldriTvilsomt. Men du får jo Gran turismo på ps3'n ett eller annet år, og jeg tror ikke det blir sånn halv galt spill det heller