- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
ArildM skrev:Ved salg av bruktbil, er det ikke da rett at det er jeg som skal levere vognkort del2 til biltilsynet, og at dette er det eneste som trengs å leveres?ja det er del 2 som skal leveres, men må vel ha med den der der eigerskifte lappen eller hva det heter... den lappen der du skriver litt mer "utfyllende" om selger og kjøper enn det du gjør på del 2 av vognkortet...
ArildM skrev:Ved salg av bruktbil, er det ikke da rett at det er jeg som skal levere vognkort del2 til biltilsynet, og at dette er det eneste som trengs å leveres?Har kun levert inn del 2 til BT, eneste som skal gjøres er å fylle ut skjemaet på del 2...
mr2storbrua skrev:Nå vet jeg ikke hvordan forza fungerer, har aldri spilt det, men går utifra du kan trimme der også som på gran turismo? Hvor mye effekt får du i MR2'en?ligger vel på rundt 450kw om jeg ikke husker helt feil
bose skrev:suger å feilberegne forskuddskatt som næringsdrivende! Fikk en skikkelig smell nå!off, den er lei...
bose skrev:suger å feilberegne forskuddskatt som næringsdrivende! Fikk en skikkelig smell nå!Da er vi 2!