TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #340750  av inzane2012

faen for noe forbanna dritt mininova og piratebay er... går jo faen ikke ann å laste ned ting som er eldre enn 2 daga der jo...
holder på og ser stargate sg1 for tia, så hadde dem seff ikke sesong 7 på torrentleech av en eller annan merkelig grunn...
ser jo S/L ratioen på mininova og TPB på hele sg1 serien ligge på 250/4500, helt på tryyyyyyyynet....
 #340752  av lexusmann

Har en stund lurt på å installere windows7...men maskinen må ha en overhaling, er en HP stasjonær som nærmer seg 3 år nå...må vel ha mer minne, og litt annet..trenger ikke mer plass, da...så det blir vel litt dyrt... :roll: syns det er vanskelig å finne ut hva jeg trenger...her er litt spesifikasjoner...AMD Athlon 64 X2 Dual Processor 5000+ 2,61 GHz, 2 Gb ram....
Tips?? :wink:
 #340759  av Toyota-rav4-2002

lexusmann skrev:Har en stund lurt på å installere windows7...men maskinen må ha en overhaling, er en HP stasjonær som nærmer seg 3 år nå...må vel ha mer minne, og litt annet..trenger ikke mer plass, da...så det blir vel litt dyrt... :roll: syns det er vanskelig å finne ut hva jeg trenger...her er litt spesifikasjoner...AMD Athlon 64 X2 Dual Processor 5000+ 2,61 GHz, 2 Gb ram....
Bruk hardware.no
 #340764  av ArildM

Last ned SIW, kjør den og gå på hardwarepunktene memory og cpu for å finne ut hvilken socket du har på prosessoren og hvilken type ram du har (DDR1 sannsynligvis).

Tror egentlig ikke du på død å liv må oppgradere noe som helst om maskinen aldri har vært installert på nytt, en ren installasjon av Windows7 vil gjøre maskinen som ny :) I alle fall til du har fått kjørt den i et halvt år og stappet den full av programmer igjen :lol:
 #340765  av inzane2012

Scotty skrev:Private tracker er veien å gå :) dvs torrentsider hvor man trenger invite. Så må man holde en viss ratio etc.
nettopp derfor jeg bruker torrentleech, bedre side skal du jaggu leite lenge etter...
men er av og til jeg ikke finner det jeg leter etter der og da har dem det som regel på mininova eller TPB siden tracker'n ligger mye lenger ute der enn på TL...
 #340768  av lexusmann

Toyota-rav4-2002 skrev:
lexusmann skrev:Har en stund lurt på å installere windows7...men maskinen må ha en overhaling, er en HP stasjonær som nærmer seg 3 år nå...må vel ha mer minne, og litt annet..trenger ikke mer plass, da...så det blir vel litt dyrt... :roll: syns det er vanskelig å finne ut hva jeg trenger...her er litt spesifikasjoner...AMD Athlon 64 X2 Dual Processor 5000+ 2,61 GHz, 2 Gb ram....
Bruk hardware.no
Joda, er masse tester der, men når jeg ikke vet hviken minnetype jeg skal ha(eksempel) er jeg like langt...
 #340770  av lexusmann

johnnie_W75 skrev:Ser at klokka til ts-ogn siden går feil.. Ingen som har ansvaret for å stille dem da?? :roll:
Du gjør det selv i Bruker kontroll panelet.... :wink: Så innstillinger og så velger du +1 time i tidssonen...
 #340785  av ArildM

lexusmann: Du finner ut hvilken minnetype du kjører ved å laste ned SIW, du trenger ikke å kjøre noe som helst og den gir deg all info du trenger :)
 #340792  av lexusmann

ArildM skrev:lexusmann: Du finner ut hvilken minnetype du kjører ved å laste ned SIW, du trenger ikke å kjøre noe som helst og den gir deg all info du trenger :)
Har jo SIW jeg, hehe...ser ut til jeg har DDR2... :wink: gammel type det...en kjenning som jobber i ei pc sjappe bytta cd brenneren for meg i sommer sa at det ikke var så mange igjen av den typen til salgs, vet ikke om det stemmer da jeg ikke har sjekka selv, men....Kan ikke si jeg er flink med dette programmet, så kan ikke gjøre så mye med det, kun hente ut info....
 #340810  av ArildM

DDR2 er standard og den aller billigste typen minne på markedet i dag, har ett sånt kitt i maskinen selv:
http://www.dustinhome.no/pd_5010313885. ... guide_1171

Siden du har DDR2 minne er det sjangs for at du får kjøpt ny prosessor i dag som passer hovedkortet ditt, AMD er flinke på å unngå å skifte sokkel og selger rimelige prosessorer med god ytelse. I SIW under Hardware -> Mainboard, står det hvilken CPU socket du har :)
 #340811  av lexusmann

ArildM skrev:DDR2 er standard og den aller billigste typen minne på markedet i dag, har ett sånt kitt i maskinen selv:
http://www.dustinhome.no/pd_5010313885. ... guide_1171

Siden du har DDR2 minne er det sjangs for at du får kjøpt ny prosessor i dag som passer hovedkortet ditt, AMD er flinke på å unngå å skifte sokkel og selger rimelige prosessorer med god ytelse. I SIW under Hardware -> Mainboard, står det hvilken CPU socket du har :)
Er vel Motherboard du mener :lol: ...har denne CPU socket typen.. AM2 (940)
  • 1
  • 500
  • 501
  • 502
  • 503
  • 504
  • 1171