TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica supra til salgs.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #340745  av Andreazz

Spesielt med en som ser ut til å være i bra stand ivertfall! De fleste jeg har sett til salgs har det vært nevt at det er rust på bilen..
 #340804  av supratt

Jo da :D Jeg har da en stående, som jeg har brukt alt for lite i sommer, men har god tid til å få nyte den til neste sommer :D
viewtopic.php?f=61&t=28981&start=30
 #340806  av inzane2012

supratt skrev:Jo da :D Jeg har da en stående, som jeg har brukt alt for lite i sommer, men har god tid til å få nyte den til neste sommer :D
rimelig strøken den der supratt ;)
må nok vere norges mest strøkne celica-supra det der ja;)
 #340807  av supratt

inzane2012 skrev:
supratt skrev:Jo da :D Jeg har da en stående, som jeg har brukt alt for lite i sommer, men har god tid til å få nyte den til neste sommer :D
rimelig strøken den der supratt ;)
må nok vere norges mest strøkne celica-supra det der ja;)
Takk,takk :) Er kjempefornøyd med bilen selv :D Og blir noen ganger overrasket over hvor mye oppmerksomhet en gammel Toyota kan gi :wink:
 #340809  av lexusmann

Norges fineste!!! :D