TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger litt ideer til hvordan jeg skal organisere filene...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #340928  av angrykid

celicat23 skrev:Enkleste måte: oppgrader. 1 terrabyte harddisk 650kr / 1,5 terrabyte harddisk 850kr. Det er ikke all verden og betale for og slippe masse knoting.
Jeg har 2x disker relativt fulle på 1tb hver. :) Men utover det, relativt greit forslag.. Synd det ikke er gjennomførbart for min del. :)

Men regner med windows 7 ligger i postkassa mi i løpet av uken, så kanskje vi får se da hva som skjer. :)
 #340947  av celicat23

angrykid skrev:
celicat23 skrev:Enkleste måte: oppgrader. 1 terrabyte harddisk 650kr / 1,5 terrabyte harddisk 850kr. Det er ikke all verden og betale for og slippe masse knoting.
Jeg har 2x disker relativt fulle på 1tb hver. :) Men utover det, relativt greit forslag.. Synd det ikke er gjennomførbart for min del. :)

Men regner med windows 7 ligger i postkassa mi i løpet av uken, så kanskje vi får se da hva som skjer. :)
Hvis du har 2 terrabyte med drit, så må du rydde!! :lol:
 #341004  av angrykid

Skal gjøre så når det nærmer seg helg, ArildM.. Så da takker jeg så meget for hjelpen, folkens. :) Problem løst, forhåpentligvis..