TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• POLITIKONTROLL VARSLING - Den beste levrandøren

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #340648  av avaasdf

Har de siste ukene testet ut forskjellige "tyste-tjenester" og mener jeg har funnet den beste.

Send "Radar fredrikstad" eller lignende til 2460 og alt er i orden :) Fungerer utmerket i østfold, aner ikke hva det koster :P Får flere tips om dagen i motsettning til andre levrandører som kun tippser et par ganger i uka..
 #340668  av Daniel HS

Synes det beste er kompis tips jeg, har en liste med litt over 20 personer som jeg sender til og mottar av... :)
 #340672  av Daniel HS

inzane2012 skrev:
Daniel HS skrev:Synes det beste er kompis tips jeg, har en liste med litt over 20 personer som jeg sender til og mottar av... :)
funker vel heller dårlig det vist du noen gang skal ut på bil tur ;)
Hehe... Hvis en skal lengre enn 10 mill ja.. :wink: Men tenker sånn generelt jeg :wink:
 #341041  av SanAndre

Ble det mye skader? :o Hadde vært moro det, kommet å hilset på en dag :) Om en 2 ukers tid kommer mr2'n fra lakkering også, og hvis jeg får satt den sammen i tide så kanskje det kan bli et lite "treff" sånn helt helt helt på tampen før vinteren slår til :P
 #341114  av avaasdf

ble en del, bakfanger, bakskjerm og baklys ble skadet. Heldigvis har entreprenørfirmaet til fatter fått en fast polsk mekaniker, som aldri bruker mer en 500 kroner på og fikse noe.. hehe