TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• finn slettet mr2 annonsa 2 ganger.for lav pris:P

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #341366  av marlboro1310

hadde blitt skikkelig forbanna om Finn.no hadde sletta bilen min jeg hadde annonsert uansett pris, 500 000 eller 50 øre spiller faen ingen rolle, jeg er innehaver av bil, eier av bilen, bruker av bilen etc og bestemmer jævla pent selv hva jeg skal ha for den, det har Finn faen ingenting med...

amatørnisser...skal de ha provisjon av salg snart også :?: :!:
 #341370  av hmsilset

marlboro1310 skrev:hadde blitt skikkelig forbanna om Finn.no hadde sletta bilen min jeg hadde annonsert uansett pris, 500 000 eller 50 øre spiller faen ingen rolle, jeg er innehaver av bil, eier av bilen, bruker av bilen etc og bestemmer jævla pent selv hva jeg skal ha for den, det har Finn faen ingenting med...

amatørnisser...skal de ha provisjon av salg snart også :?: :!:
Skal ikke forundre meg om de tar provisjon snart nei :D Bruker ikke finn.no til bilannonser mere jeg.Autodb er bra nok, og slipper å ha visa for å bruke det.
 #341374  av pirkka

Han skreiv fredag annosen sin at han skal selge bilen for kr70000 søndag( da var prisen kr50000) :lol: Dette er bare meget useriøs salgs triks :lol: Finn sletter ingen biler p.g.a lavpris :lol: :lol: :lol: :lol:
 #341377  av Mr_Storbrua

Tror heller ikke at finn sletter annonser pga pris.. Ville jo vært helt latterlig. Folk må jo få lov til å forlange hva de vil for bilen sin, så lenge finn ikke har noen form for salgsgaranti hvertfall. Og om jeg plutselig vil selge en av bilene mine for 100 kr, så er vel det mitt tap, å ikke finn sitt..
 #341396  av inzane2012

syns bilen var litt kul jeg :)
liker ikke helt den bakvinga, og han burde hatt på 94 lyktene, men syns det er litt gøy når folk ikke bare holder seg til den clean-looken, kan bli litt kjedelig i lengda ;)