inzane2012 skrev:jeg personlig syns du bør droppe den bakvinga, og heller gå for 98+ vinga evt. TRD vingaSynes ikke 98+ vingen er så veldig fin, og trd vingen står ikke i stil:/
Men takker for svar:)
- 1991 MR2 Mk2 (viewtopic.php?f=61&t=36628)
inzane2012 skrev:jeg personlig syns du bør droppe den bakvinga, og heller gå for 98+ vinga evt. TRD vingaSynes ikke 98+ vingen er så veldig fin, og trd vingen står ikke i stil:/
MRPETTER skrev:nei, du vet jo hva som sies om smakeninzane2012 skrev:jeg personlig syns du bør droppe den bakvinga, og heller gå for 98+ vinga evt. TRD vingaSynes ikke 98+ vingen er så veldig fin, og trd vingen står ikke i stil:/
Men takker for svar:)
hmsilset skrev:dette blir bratakk, håper på det:) men mangler kjempe mye endaEr farga bestemt??
lasse skrev:Feite felger! Størrelse, bredde og innpress??Takk:)
Espen.R skrev:oi oi, ser flott ut.
blir nok å gjøre nesteår ser jeg ; )
Lite spørsmål bare, border front og de tom's skjørta.
hvor har du kjøpt de? sjekka om passform er bra osv?
glassfiber? urethane?
Anyways, blir moro å se hva som skjer videre i prosjektet ditt : )
MRPETTER skrev:Da var alle delene utvendig fikset:)Den vingen er ett bra valg.Ikke så mange som har den i Norge tror jeg
Men tror desverre ikke jeg får tak i "fender flares" til bilen:/
Endte foresten opp med bomex vinge:)
hmsilset skrev:MRPETTER skrev:Da var alle delene utvendig fikset:)Den vingen er ett bra valg.Ikke så mange som har den i Norge tror jeg
Men tror desverre ikke jeg får tak i "fender flares" til bilen:/
Endte foresten opp med bomex vinge:)Du trenger ikke fender flares.Ta heller å valse litt du
Eller mye!
ad92 skrev:dette såg fryktelig lovende ut!Takk for det