TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mr2 kunnskapstest

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #341823  av hmsilset

Klubbzone skrev:
hmsilset skrev:5sfe er vel 2,2 literen?
Det stemmer bra det ja :)
Beste mr2 motorn det.GÃ¥r glatt 400.000km :D Likte godt den jeg hadde.
 #341824  av hmsilset

James skrev:20av20 :mrgreen: Med vill tipping 2-3 spørsmål, hvertfall på den på hva en mr2 vil veie med en afrikask elefant inni :P hehe
Hehe :)
 #341856  av marlboro1310

3 som jeg har funnet siden 2003 :?: foran, coupe, motorrom.
 #341863  av inzane2012

på høgre siden i cupeèn er det ikke noen sikringsboks, bare en kontakt boks for ledningene som går inn i døra ;)
 #341866  av mr298

18 av 20 :D feil på dynamoen og valgte girkasse istedetfor oljeforbruk :(
Arti sak
 #341875  av hmsilset

mr298 skrev:18 av 20 :D feil på dynamoen og valgte girkasse istedetfor oljeforbruk :(
Arti sak
Er vel ganske likt i pris på verksted, så skal endre girkassa med noe annet for å være sikker. kollisjonsskader også tror jeg.Det kan jo koste en del, men er vel mest at det kan bli rust og sånt.
 #342452  av mr292

hva med plastikkdelen? den plastikken rundt girspaken har gått sund hos meg, men ikke askebegeret, har også hørt mange andre med sprekk i denne.

og det med vann på tennpluggene/fordelerlokk er den bekreftet?, virker som mange har problem med vann i fordeleren, selv har jeg bare opplevd drukna plugger:P
 #342453  av hmsilset

Har hatt 3 sånne motorer og aldri fått vann i fordelerlokket.Om plasten rundt girspaken har brudd kommer det av harhendt demontering eller noe, og ikke dårlig plastkvalitet.
 #342478  av hmsilset

mr292 skrev:testen var bra i hvertfall, fint at noen lager interessange tester på start.no :D

takk :) skal endre på den etterhvert, men har ikke fåt meg til det enda.
 #342554  av johnnie_W75

18 av 20.. :mrgreen: Veldig fornøyd med det resultatet gitt.. Lite gjetting.. hehehe :roll: Fin test. Flere sånne.