BT-GTI skrev:kjører noe italiensk aktig navn på svinghjul funker nydelig .kjører da f1 clutch. ikke kom å si at en jeg kjenner hørte av naboen at onkel hans sa det var dårlig. kjører stage 3, aner ikke hva de andre nivåne er, men sinter clutchen min funker akkurat hva den er lagd til. ingen slurring derav sinter. tåler min motor med ic fri eksos manifod datasprut og 1.2 ladetrykk. gjør jobben sikkelig. orka 3xrudskogen 2x gardemoen 1x våler 1x mantorp i år og jeg kunne fint kjøre til jobb. er litt tung ja men man får sikkelig pedalfølelse av clutchen.
sjekk at kassa ikke lekker fra før og forsterk drivakslingene.min har jeg papirer på ska holde opp til 400 hk så 350 er sikkert med marging.
Da har du hatt flaks.. Disse bilene jeg har testet denne clutchen på, er biler jeg har kjørt med selv, så dette er ikke synnsing fra min side..
Men så skal det sies at dette er biler som har ca 100-150hk mer en orginalt.. ( 150hk-280hk orginalt) ( stage 3 skal holde på pairet, men det gjør de ikke..)
En 2 gen 3sgte med de mods du har gir en 280-290hk på en god dag ( +75-85hk) så mulig du har hatt flaks med den eller rett og slett ikke bruker den like hardt som disse bilene har blitt gjort.
Min mening er ivertfall at f1 clutchene er noe dritt og at andre clutcher jeg har testet har funket mye bedre..
http://www.loberg-tuning.no
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me