TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trekk i bagasje,motorlokk osv.Trenger vi det da?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #341739  av hmsilset

Bare lurer om det er noe vits å ha det filtgreie på motorlokk,trekket i bagasjerommet og teppene inni coupeen? Noen som vet? Det veier jo sikker mange kg.
 #341857  av marlboro1310

er stygt redd at du blir offer for GSI syndromet om du fjerner trekk i coupeen Silset. Gnisning Skrammel & Irritasjon ...Opel fant opp dette begrepet, og vi trenger ikke videreføre disse faktorer inn i en allerede "mekanikk-bråkete"-coupe :?: :D
 #341879  av hmsilset

marlboro1310 skrev:er stygt redd at du blir offer for GSI syndromet om du fjerner trekk i coupeen Silset. Gnisning Skrammel & Irritasjon ...Opel fant opp dette begrepet, og vi trenger ikke videreføre disse faktorer inn i en allerede "mekanikk-bråkete"-coupe :?: :D
Hehe,du sier noe der :D får vel la være da.Men bagasjeromstrekket har jeg ikke inn igjen.Kan kjøre veldig lang tid med lekasje baki der før en merker det da.
Uten trekk ser en det med en gang.
 #341918  av Helgeland

beklager leste feil.. trodde du mente filtplata som du fester i taket.. da vet jeg ikkje.. filten på motoren er vertfall tatt av på min.
 #341931  av hmsilset

Han mente sikkert filt på motorlokk :) Tok det av i dag fordi det var dårlig.Ser egentlig ikke så mye vits i å fjerne det pga vekt, men ble litt tøffere
med bare metall ja :D
 #341946  av TrustNo1

Nå spør jeg kanskje dumt, men har MR2 filt på motorlokket?

Turbo'n min har definitivt ikke det, kan ikke si jeg husker at GTI'n jeg hadde før hadde det heller, men mulig jeg husker feil.
 #341947  av hmsilset

TrustNo1 skrev:Nå spør jeg kanskje dumt, men har MR2 filt på motorlokket?

Turbo'n min har definitivt ikke det, kan ikke si jeg husker at GTI'n jeg hadde før hadde det heller, men mulig jeg husker feil.
Kan ikke huske å ha det på mine 2 forrige mr2er heller.
 #341959  av ElViz

Joda, GTi en har det ihvertfall, men det er nok plukket bort på de fleste. Jeg gjorde det på min ifjor, og hørte ikke noe forskjell.