Prøvde å justere tenninga på mr2n idag, men fant jo ut at motoren ikke ville gå skikkelig med 10 grader fortenning (det som er standard), da gikk den bare skikkelig dårlig og smalt i eksosen..
Jeg har gjort alt etter boka
Satt motoren i diagnose
Satte motor og fordeler i TDC og startet motoren, og prøvde å justere etter tenningsmerket, men en gang jeg passerte tdc-merket og nærmet meg 10 grader, så gikk den bare skikkelig dårlig...
men motoren går fint når jeg turna litt andre veien, men da blir det jo tennign etter topp!?:S
Har også sjekka at registeret er timet riktig, og alt stemmer i alle retninger sånn sett.. har tilogmed sett gjennom tennpluggethølet at stempelet er på topp når alt står i tdc
Noen som vet hva som kan være feil?
Kan det være bytta om på 2 av pluggene?
syns dette var en veldig rar feil..
Er en AW11 med 4AGE det er snakk om
Jeg har gjort alt etter boka
Satt motoren i diagnose
Satte motor og fordeler i TDC og startet motoren, og prøvde å justere etter tenningsmerket, men en gang jeg passerte tdc-merket og nærmet meg 10 grader, så gikk den bare skikkelig dårlig...
men motoren går fint når jeg turna litt andre veien, men da blir det jo tennign etter topp!?:S
Har også sjekka at registeret er timet riktig, og alt stemmer i alle retninger sånn sett.. har tilogmed sett gjennom tennpluggethølet at stempelet er på topp når alt står i tdc
Noen som vet hva som kan være feil?
Kan det være bytta om på 2 av pluggene?
syns dette var en veldig rar feil..
Er en AW11 med 4AGE det er snakk om
makan...