TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• delenummer pÃ¥ speilhus?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #34113  av kennethx

Trodde jeg hadde spurt om dette en gang før, men klarer ikke finne det igjen....

Noen som har delenummer på høyre og venstre speilhus til st185 som har plass til 0.75" diskant høytataler?

#34116  av CelicaTurbo

jeg prøvde å finne men fant det ikke...

men Lars har det kanskje om den bilen har disse og bilen ikke er vraket enda?

#34119  av larsst185

ja,men da må du lage huller selv.var ikke plass til sånne dær. :cry:

#34121  av kennethx

Da er ikke CS'en du har levert med 10punkts høytaller system, samme som min....blir litt jall og lage hull, satser på å finne dele nummer og bestille ferdighullete :)

#34143  av megetlei

Speilhus?
Det lille trekantdekselet du mener?
Garnish front door w. speaker:

LH 67492-20240
RH 67491-20220

megetlei

#34146  av kennethx

Supert, mente de plast dekselene på døren innenfor speilene ja. Er det til ST185?

#34148  av megetlei

Er til ST18X ja

Tilsvarende til Carina E koster 90,- kroner.
Sikkert litt dyrere til Celica

megetlei

#34161  av @lpher

Der var nummrene kommet ja...bra :-)

Mener jeg betalte rett over hundringsen + mva. for disse jeg....til ST182'n min...

Men...du burde ha de diskantdekslene bak også :-)
Kan noen som har en EPC som funker sjekke delenummer her? :-)

Det dekselet med "riller" som de vanlige celicaene har på hver side a hattehylla...finnes med ett slags scoop...med plass til diskanter inni ;-)

@lpher

#34165  av megetlei

Mener du dekslene som ligger oppå støtdempertårnet?
Vedlegg
0021648D.gif
0021648D.gif (22.66 kiB) Vist 4162 ganger

#34172  av CelicaTurbo

Jeg bruker ikke dem diskantene så om dekslene fra en bil uten slike passer over demperne så er det mulig å bytte.. jeg kan ikke huske om jeg har brakettene som holder diskantene derimot så de må muligens limes/klistres til dekselet på et hvis i så tilfelle :)

#34191  av ST182

Bak så kan man lime fast diskanten med 3-4 "dråper" sikaflex (trenger ikke mer), hvis man ikke har brakettene som hører til da..
husker ikke nøyaktig hvor mye jeg betalte for dekslene men mener å huske at de bak kosta rundt 200 kr stk og de foran kosta ca 150 kr stk..

Kenneth

#34225  av @lpher

megetlei skrev:Mener du dekslene som ligger oppå støtdempertårnet?
Yepp...de 64034A greiene ja... :-) ..og du trenger ikke staget...limer fast diskanten istedet...funka veldig bra det ;-)

Laga jo faktisk en how-to på hele anlegget i Celica'en..som jeg selvfølgelig ikke finner igjen....frykter at bildene ble med i dragsuget når den forrige HD'en min tryna...

@lpher
Sist redigert av @lpher den 25 feb 2004 10:26, redigert 1 gang totalt.

#34226  av @lpher

CelicaTurbo skrev:Jeg bruker ikke dem diskantene så om dekslene fra en bil uten slike passer over demperne så er det mulig å bytte.. jeg kan ikke huske om jeg har brakettene som holder diskantene derimot så de må muligens limes/klistres til dekselet på et hvis i så tilfelle :)

kennethx: dette høres jo ut som en grei løsning da? ;-)

@lpher

#34227  av kennethx

Ja, jeg kan komme ut til deg en dag det passer Kristian :)

#34242  av CelicaTurbo

Send meg en melding i løpet av uken da, antar det er lettest å få det til for min del på lørdag formiddag, eller søndag :)