TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt Mr2Mk1 med 1UZFE

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #340308  av Morten

Syke syke mann! :shock:

Me like 8) :mrgreen: Gleder meg til kaffedrøs og garasjebesøk i november om du ikkehar ombestemt deg :wink:
 #340310  av ArildM

Dobbel wishbone oppheng på alle 4 hjul snart? :lol: Helrått som vanlig :wink:
 #340317  av Amund

Av ein eller anna grunn så vart eg ikkje så veldig overraska faktisk :roll: hehe.
Du er berre RÃ… Arne! :twisted:
 #340336  av Arne rebel

Terjen: Jeg er evig optemist slik at jeg tror dette blir bra...?
Morten: Det er bare å komme innom når du er på riktig side av norge. Jeg regner med du har litt dårlig samvittighet når du ser jeg har kappet opp hele fronten på bilen min, for du vet hvor lett-påvirkelig jeg er :mrgreen:
ArildM: Jeg blir ikke ferdig med en gang, for jeg mangler litt kunskap om wishbone suspension, selv om jeg har samlet en del fra nettet skal jeg vente til jeg har lest 3bøker om "racing suspension" jeg har bestilt.
Amund: Det var store ord :lol: Dette kan enten blir "great sucsess" eller totalt fiasko...men prøver en ikke så kommer en aldri til å få vite fasiten... :mrgreen:
 #340342  av Arne rebel

Christian: Det som er artig er jo å skru og fundere på løsninger...og tenk på hvor mye slitasje jeg slipper å utsette bilene mine for :lol: Neida neste sesong kommer jeg til ha minimum en bil klar, og det kan jeg garantere 8)
 #340364  av ArildM

Tror alle her synes det er helrått å se hva du får til ;) Bare det at du er alene(?) om å ha en V8 AW11 skulle være nok respekt bare det :)
 #342284  av Arne rebel

Et par bilder....
Bilde
Bilde
...som forteller at en plan sakte begyner å ta form i mitt hode:wink:
 #342346  av Morten

Dette skal du ikke få skyldt på meg ihvertfall! :lol: hehe

Full rørramme i fronten som er planen nå da? Kan jo bli goodie det i såfall. :mrgreen:
 #343061  av ure

Hva med rørramme og motor (Type Turbo) forran i en MK1, det hadde vært litt tøft. :D Må bare beundre alle prosjektene dine og alt du får til :wink:
 #343094  av Roye

ure skrev:Hva med rørramme og motor (Type Turbo) forran i en MK1, det hadde vært litt tøft. :D Må bare beundre alle prosjektene dine og alt du får til :wink:
Motor foran óg bak, 4x4 :mrgreen: 8)
 #343118  av AE86 Drifter

Roye skrev:
ure skrev:Hva med rørramme og motor (Type Turbo) forran i en MK1, det hadde vært litt tøft. :D Må bare beundre alle prosjektene dine og alt du får til :wink:
Motor foran óg bak, 4x4 :mrgreen: 8)

Hehe.Noen burde gjenomføre den ideen :mrgreen:

Dette er et konge prosjekt,digger det .Bra gjenomført :D
 #343124  av Lørnings

Hehe..verdensrekorden i raskeste 0-96km/t for produksjonsbil var vel holdt av for en sånn en! Eller, var vel 2motorer foran da, men 4hjulstrekk! :wink: Tror du kan bruke litt inspirasjon hefra Arne! :wink: http://www.supercars.net/cars/1790.html eller http://www.tigerracing.com/z100.php
 #343154  av Morten

Trenger da ikke ekstra motor i en bil som allerede har V8'er i hekken? :lol:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 17