TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra MK3 Prosjekt, med STOR P!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #342290  av turbosvennis

Jeg har kjøpt meg en MK3 VELDIG billig... Fordi den var så og si et vrak. Men har kommet godt i gang nå.
Det står CH på bakfanger'n, så regner med at den er importert fra Sveits.. Noen som har noe kjennskap til denne bilen egentlig?
Har fått tak i alt av deler nå håper jeg.. Hehe. Kjøpte motoren (7M-GTE) fra Gedsted Auto Ophug i Danmark i sommer. Usikker på KM stand.. Men den er orginal, så det går.. Skal bytte alt av pakninger og reimer nå i løpet av vinteren.. Var orginalt en automat, både motoren og bilen, men er bygd om til manuell nå, med W58 kasse, var det jeg fikk tak i billigst så... Tanken var å prøve den på bane, da det koster 70 K å tolle den inn... Hvorfor jeg i det hele tatt gidder å begynne fra scratch med et vrak? Fordi jeg har for lite å finne på på fritida mi, og liker å skru bil :P
Må vel legge ut noen bilder nå da..

Sånn så den ut når jeg kjøpte den :P
Bilde
Bilde
Bilde

Her er hvertfall forstilling og dører på...
Bilde
Bilde

Også motoren da...
Bilde
Bilde
Bilde

Renska...
Bilde

Fjerna ene lykta, og div. andre ting som "ikke trenger å være der" :P + Påbegynt litt grov oppretting...
Bilde
Bilde

Fjerna forskjermer for å legge opp nytt ledningsnett til motor rommet.. Da det gamle var kappet av..
Bilde

Ledningsnettet som skal være inni coupè'n og motorrommet..
Bilde

Begynt å legge opp...
Bilde

Flere bilder kommer i løpet av uka, når jeg får skrudd litt til... LMM og bensinpumpe er på vei fra Bodø, så håper de kommer snart ;D
 #342292  av lexusmann

:shock: :shock:
Du har i alle fall fått en bråta arbeid nå...men går sikkert fint til slutt... :wink: Det vanskeligste er vel å holde motivasjonen opp, vil jeg tro....burde ikke være så vanskelig å få tak i deler...
keep up the good work!!! :D
 #342308  av turbosvennis

Blir litt arbeid ja.. Hehe. Har fått tak i det meste av deler nå. Det jeg mangler er listverk, men trur jeg sparkler igjen bare.. Noen tennplugg ledninger (2 av mine er muse spiste), og ett bitte lite plastikk deksel som skal være foran på eksos sia.. Aner ikke hva det er til da.. Hehe, mitt er hvertfall sprekt.. Var ganske greit å få tak i deler, mesteparten blei med hjem fra Danmark, kjøpte motor, forstilling fronten og bakluka på Gedsted Auto ophug. =)