TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #342247  av Toyota-rav4-2002

inzane2012 skrev:fy faen ferrari kan det med å lage nydelige biler!! den nye california'en er rett og slett praktfull!!
kunne gitt min venstre fot for å eie en sånn en. eller en hvilken som helst annen ferrari, og bare den lyden av den ilsinte v8'ern demmers er nok til å gi en hver mann og kvinne streke kriblinger i underlivet, er noe helt spesiellt med lyden til ferrari's v8'ere ja :twisted: :twisted:
Litt rart å tenke på at det egentlig bare er en luksusfiat da.
 #342257  av inzane2012

Toyota-rav4-2002 skrev:
inzane2012 skrev:fy faen ferrari kan det med å lage nydelige biler!! den nye california'en er rett og slett praktfull!!
kunne gitt min venstre fot for å eie en sånn en. eller en hvilken som helst annen ferrari, og bare den lyden av den ilsinte v8'ern demmers er nok til å gi en hver mann og kvinne streke kriblinger i underlivet, er noe helt spesiellt med lyden til ferrari's v8'ere ja :twisted: :twisted:
tenkt lenge på den der ja ;)

men fiat er ikke noe å kimse av det heller du, kan love deg at den nye fiat 500 abarth kjører fra ganske mye som er langt grommere, og langt dyrere...

og la meg gjette toyota-rav, du er vel lambo fan du da??
 #342260  av celicat23

Hah! Når det er mandag, du har vært på jobb i snart 7 timer og bøtta med godt humør og tolmodighet er tømt. Det er bare igjen litt brunt rustvann i bunnen med noen døde fluer flytene rundt. Tror du ikke da en jævel klarer og slenge ræva over kanten og drite ned hele bøtta?

Mandager. Dø. DØ! DØ!!!!
 #342261  av Daniel HS

celicat23 skrev:Hah! Når det er mandag, du har vært på jobb i snart 7 timer og bøtta med godt humør og tolmodighet er tømt. Det er bare igjen litt brunt rustvann i bunnen med noen døde fluer flytene rundt. Tror du ikke da en jævel klarer og slenge ræva over kanten og drite ned hele bøtta?

Mandager. Dø. DØ! DØ!!!!
Hissig?

Jeg fikk en av de verste beskjedene jeg kan få av legen i dag, "Du må slutte med Coca Cola!" Blir faen så hardt!
 #342265  av celicat23

Daniel HS skrev:
celicat23 skrev:Hah! Når det er mandag, du har vært på jobb i snart 7 timer og bøtta med godt humør og tolmodighet er tømt. Det er bare igjen litt brunt rustvann i bunnen med noen døde fluer flytene rundt. Tror du ikke da en jævel klarer og slenge ræva over kanten og drite ned hele bøtta?

Mandager. Dø. DØ! DØ!!!!
Hissig?

Jeg fikk en av de verste beskjedene jeg kan få av legen i dag, "Du må slutte med Coca Cola!" Blir faen så hardt!
På jobb må jeg være rolig :) Slutte med cola? Pfft. Er vel bare og drikke pepsi? :lol:
 #342267  av Daniel HS

celicat23 skrev:
Daniel HS skrev:

Mandager. Dø. DØ! DØ!!!!
Hissig?

På jobb må jeg være rolig :) Slutte med cola? Pfft. Er vel bare og drikke pepsi? :lol:
Hva jobber du som da? Pepsi? Er jo spillolje med kullsyre det..! Fytti h*****e så dårlig det er iallefall! Men er pga kullsyren og syren jeg må slutte med Cola...
 #342272  av celicat23

Daniel HS skrev:Hva jobber du som da? Pepsi? Er jo spillolje med kullsyre det..! Fytti h*****e så dårlig det er iallefall! Men er pga kullsyren og syren jeg må slutte med Cola...
Etter en stund uten cola så vil sikkert en pepsi være himmelsk :) Sitter og tester tolmodigheten på ett kontor :wink:
 #342275  av Toyota-rav4-2002

inzane2012 skrev:
Toyota-rav4-2002 skrev:
tenkt lenge på den der ja ;)

men fiat er ikke noe å kimse av det heller du, kan love deg at den nye fiat 500 abarth kjører fra ganske mye som er langt grommere, og langt dyrere...

og la meg gjette toyota-rav, du er vel lambo fan du da??
Nei, da er jeg mer fan av ferrari,var ikke slik jeg mente det, såg den nye fiat 500 på femte gir idag, den sparket ganske bra fra seg den ja.
 #342286  av ke25-toyoglide

Sparket vel ikkje fra kan eg tenke meg, er vel en feilhjulstrekk det og.
Dro seg på frem sikkert. :roll:
Nei skulle det vært en liten sportslige bil, hadde eg heller velgt BMW 1serie.
 #342289  av Toyota-rav4-2002

ke25-toyoglide skrev:Sparket vel ikkje fra kan eg tenke meg, er vel en feilhjulstrekk det og.
Den dro seg frem mente jeg ja, er vel ikke bakhjulstrekker.
 #342399  av inzane2012

Toyota-rav4-2002 skrev:
ke25-toyoglide skrev:Sparket vel ikkje fra kan eg tenke meg, er vel en feilhjulstrekk det og.
Den dro seg frem mente jeg ja, er vel ikke bakhjulstrekker.
nja, vil tro 500 abarth'en har ganske bra drag, dem likte den nå ganske godt på top gear vertfall ;)
 #342449  av bose

til å begynne med så trodde jeg det var forskjell på dem. men har jo finni ut nå at den teorien kan jeg bare skrinlegge :lol:
  • 1
  • 506
  • 507
  • 508
  • 509
  • 510
  • 1172