TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Landstreff 11-13 Juni 2004 i Arendal!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#33379  av Mr2 Mk2

Er det flere igjen som kjører Toyota da? :? Syns vi mister folk i ett sett :(

#33488  av Amund

muligt jeg får lokket med meg en kompis, som enten kommer til å kjøre supra mk3, eller camry med diverse gøy.. :roll:

#33501  av MR2turbo

Jeg skal få lurt med meg endel lokale herfra og.. med celica'er og mr2.. ;) det er folk som ikke er på nett vettu ;)

#34218  av MR2Mannen

Jag kommer! Ska försöka få med mig några andra svenskar också!

Mvh
Andreas

#34241  av CelicaTurbo

Det er flott! Det vil også bli sendt invitasjon til de klubber i Sverige og Danmark som vi kjenner til litt senere ut på året :)

#34245  av memo

som sagt før, så skal jeg så lenge bilen holder seg sammen til da :lol: :lol:

Jeg blir sannSYNligvis alene i bilen, og jeg har et framsete og to SMÅ bakseter ledig.. så om noen vil hoppe på mellom Mo i Rana og Arendal, må dem si ifra :)

#34252  av sindrejl

memo skrev:som sagt før, så skal jeg så lenge bilen holder seg sammen til da :lol: :lol:

Jeg blir sannSYNligvis alene i bilen, og jeg har et framsete og to SMÅ bakseter ledig.. så om noen vil hoppe på mellom Mo i Rana og Arendal, må dem si ifra :)
i baksetene passer bare fjortissrumper ;)

#34255  av memo

ja? være med sindre? :twisted:

#34259  av sindrejl

memo skrev:ja? være med sindre? :twisted:
*kremt* har du lyst å overleve helga i arendal du egentlig? ;) ;)

#34260  av memo

sindrejl skrev:
:mrgreen:

#34497  av chris

memo skrev:
sindrejl skrev:
:mrgreen:
kan dere ikke ta oppgjøret i trondheim da, så slipper vi dette styret i arendal? :mrgreen:

#36391  av Kjelliken

:D må jo selfølgelig komme meg nedover der. Jeg håper på at det fra bergen blir samling nedover, det hadde vert morro det. Skal prøve å lokke naboen nedover og. Han venter på å få seg en celica, en 94 mod 2 L gt så han er sikkert klar.

Han er forresten min personlige mekaniker så det hadde jo vert greit :D
+ at han tar masse bilder så er det ingenting han skal på den tiden kommer han sikkert også.

#36420  av kennethx

Lurte på, er det meningen å kjøre tidlig om fredagen, eller torsdags ettermiddag, eller?

Og retur søndag formiddag? eller hva...

Må ordne meg fri på jobben snart....blir vel bare fredagen jeg trenger fri kansje?

#36421  av memo

jeg går sikkert arbeidsledig der og da, så jeg starter vel på torsdag, og overnatter i tr.heim en plass.. da ankommer jeg arendal litt opplagt :)

#36423  av chris

kennethx skrev:Lurte på, er det meningen å kjøre tidlig om fredagen, eller torsdags ettermiddag, eller?

Og retur søndag formiddag? eller hva...

Må ordne meg fri på jobben snart....blir vel bare fredagen jeg trenger fri kansje?
Tror vi trøndere satser på å kjøre grytidlig om morran på fredagen. sånn skikkelig tidlig altså. Tar jo en liten evighet å kjøre ned dit. Retur blir vel søndag ettermiddag. Noe sier meg at det er sunt å drøye det til litt utpå søndagen ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7