TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder i forumet

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #342722  av Roye

Har en følelse av at jeg noen ganger (noen innlegg) får opp bare 70-80% av bildestørrelsen. Dvs bare venstre halvdel og deler av høyre side blir borte. Legger særlig merke til dette da folk legger ut bilder av biler og deler der hvor deler av prosjektet mangler.

Noen flere som har dette problemet?
Oppløsnings-problem?
 #342723  av Roye

Her er et veldig godt eksempel:
Bilde

PÃ¥ PC'n min ser jeg bare fram til sidespeilet... :?

(Eier av bildet må si i fra hvis bildet er uønsket i denne posten)
 #342726  av inzane2012

hadde det sånn jeg og, helt til celicat23 kom til unnsetningen og sa jeg burde bytte forumstilen til subsilver2, bare gå inn på brukerkontrollpanelet og klikk på innstillinger, så endrer du forumstilen til subsilver2, så får du hele bildet ;)
 #342733  av ke25-toyoglide

Takk for hjelpen, trodde det var alle som var dårlige å ta bilder eg, og så er det eg som er dårlig på data :oops:
Gjelder sikkert flere her som har samme problemet.
 #342750  av lexusmann

Altså, har en wide screen skjerm fra HP, og der vises hele bildet...men min far har en vanlig pc skjerm, der vises kun deler av bildet, slik som nevnt over...nå skal det være sagt at han har en lav oppløsning på skjermen slik at tekst osv er ganske stor(må scrolle mer)...mulig dette var dårlig forklart, og vet ikke om dette er relevant heller... :wink:
 #343095  av Roye

lexusmann skrev:Altså, har en wide screen skjerm fra HP, og der vises hele bildet...men min far har en vanlig pc skjerm, der vises kun deler av bildet, slik som nevnt over...nå skal det være sagt at han har en lav oppløsning på skjermen slik at tekst osv er ganske stor(må scrolle mer)...mulig dette var dårlig forklart, og vet ikke om dette er relevant heller... :wink:
Samme problemet som jeg fikk..?
Sliter med å måtte scrolle sidelengs nå etter at jeg endret til subsilver2, noen måte å få endret det på uten å endre på oppløsning?