Da var det vel på tide at jeg fikk meg en prosjekttråd også. Opprinnelig var planen og holde bilen ren siden den er registrert, og kjøpe en bane supra ved siden av. Men nå ser det ut til at jeg kommer til og bygge om denne i steden. Vi holder til i Fredrikstad, så hvis noen vil komme innom verkstedet og titte litt eller ta en øl er det bare og si i fra.. 
Ellers kan jeg jo bare nevne at kunnskapsnivået er ganske lavt, så hvis jeg gjør noe rart i denne tråden er det bare og skrike ut.. :p
Vinterdekk/felg på bildene Hitil har jeg fokusert på lyd, kjøpte subbene fra "bluepearl supra" eller Tore tt om du vil. De kom i en ganske søt liten kasse, og ble i våres slengt inn sammen med noe sort høytalerduk.
Headunit kom i posten noen dager senere, 2 din kenwood (obs, esken under hører ikke til..
)
Ribba dørene, og gjorde plass til større høytalere

Ellers kan jeg jo bare nevne at kunnskapsnivået er ganske lavt, så hvis jeg gjør noe rart i denne tråden er det bare og skrike ut.. :p
Vinterdekk/felg på bildene Hitil har jeg fokusert på lyd, kjøpte subbene fra "bluepearl supra" eller Tore tt om du vil. De kom i en ganske søt liten kasse, og ble i våres slengt inn sammen med noe sort høytalerduk.
Headunit kom i posten noen dager senere, 2 din kenwood (obs, esken under hører ikke til..

Ribba dørene, og gjorde plass til større høytalere
Båtracegutt som brått ble bitt av bilbasillen!