TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Betalt jobb

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #342896  av Mk3killan

Hei, jeg merker det bare mer og mer at jeg kan aldri bli lykkelig med den automatkassen som står i mk3 min. Derfor spør jeg litt sånn løst her nå, er det noen her på forumet som kan eller vet om noen som kan ta på seg en sånn jobb ?.
Jeg hadde håpet at vedkommende da også kunne tatt på seg arbeide med og bestille inn riktig deler som kreves får og ta en sånn konvertering. Og at personen ikke bruker alt for lang tid på en sånn jobb. Jeg vil også være villig
til og legge en 20 tusen på borde. Orker ikke mer automat nå 8)
 #342934  av Mk3killan

Jeg Bor i Haugesund(Rogaland) Men er også villig til og frakte bilen til den hyggelige mekanikeren. Så sant han ikke bor på andre siden av landet.
takk for at du viser interesse :)
 #343029  av MR2turbo

Jeg kan ta en sånn jobb jeg, bor i Sandnes, er jo ikke lange svippen over Boknafjorden... :)
Du kan ringe meg på 97024101
Kan i så tilfelle ordne alt som skal til så du kan komme med bilen når alt e klart å få an igjen etter noen få dager.
Markus
 #343047  av Mk3killan

HA STRÅLENDE !!! Du har nettopp gjort meg til en meget lykkelig mann, ser liksom lys i enden av tunnelen nå.. Apropo lys.. så noen sånne blinkene blå lys i går når jeg var ute og cruisa.. sånn laaangt over fartsgrensa..
Det var ikke så koslig. Men som sakt jeg hadde vært kjempe fornøyd om du virkelig kan ta på deg en sånn jobb. Og at du på toppen av det hele kan fikse det med deler. Kan jeg få ha deg litt på hold ? har du foreks kjangs etter jul ?
eller må det skje før jul ? Så får meg og helst gjøre en sånn operasjon på ny året ser du :)
 #343166  av MR2turbo

Mk3killan skrev:HA STRÅLENDE !!! Du har nettopp gjort meg til en meget lykkelig mann, ser liksom lys i enden av tunnelen nå.. Apropo lys.. så noen sånne blinkene blå lys i går når jeg var ute og cruisa.. sånn laaangt over fartsgrensa..
Det var ikke så koslig. Men som sakt jeg hadde vært kjempe fornøyd om du virkelig kan ta på deg en sånn jobb. Og at du på toppen av det hele kan fikse det med deler. Kan jeg få ha deg litt på hold ? har du foreks kjangs etter jul ?
eller må det skje før jul ? Så får meg og helst gjøre en sånn operasjon på ny året ser du :)
Må ha litt tid for å skaffe alle delene og så det går nok bare bra... har på hold en girkasse clutch og svinghjul + mellomaksling allerede... så det hadde vært helt topp om du kunne ringe meg mandag, så vi kan avtale litt.. han ikke holde for lenge på det ser du.. :-)
 #343178  av Mk3killan

Så flott ! Da ringer jeg deg på mandag også avtaler vi litt nærmere hvordan vi skal gjøre det her ja :)
 #343590  av Mk3killan

Tenkte bare jeg skulle høre her jeg hvordan status er nå ? Enda vi har det overhode ikke travelt. Vil bare si at jeg ser virkelig frem til dette her ja !
 #343650  av MR2turbo

har funnet girkasse, girspak, klutch, svinghjul og mellomaksling...
Nå venter jeg på svar ang pedalsett, fra en kjenning som driver mye med supra.
Må sjekke opp litt angående fester te girkassa og. :)
 #343697  av Mk3killan

Kjempe bra jobbet ! Å takk takk for en liten oppdatering her nå ja :) gleder meg som en unge til å få kommet igang ja ! Men som sakt ta den tiden du trenger så skal jeg stille med bilen jeg når alt er på plass ! :)
Så takk igjen. Hilsen Bjørn Tore