TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• dette kan umulig ha vært godt!

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #342716  av Roye

tek skrev:Sku forbi en trailer, fikk sleng på sia av den å for som en sprettball mella autovernet å traileren, da autoverne sluttet så rulla biln 3 ganger.
Endte opp me knekt nakke å hull i hode :p Så ble noen måneder med sykemelding :p
Vet du hvor i Nord-Trøndelag det skjedde?
 #342849  av Kimbo

utrolig åssen dere har overlevd disse ulykkene. kjører heldigvis pent etter et knippe med kamerater som har blitt revet bort i trafikken i løpet av livet. desverre er det ofte når folk kjører i fylla det skjer noe. men mye pågrunn at du er tenåring og syns det er litt kult å være litt kulere enn gjennomsnittet i trafikken :)
eneste jeg har vært med på som er litt "alvorlig" er å få en zafira i sida på en 2'er golf jeg kjørte, endte i at jeg fortsatt etter 5 år sliter mye med nakken og ryggen. og denne traff meg bare i sida på fronten, vil ikke tenke på åssen hverdagen min hadde vært hvis jeg hadde fått'n i sida :S Bilde golfen tåler ikke mye heller da får'n si :P hehe
 #343185  av Kimbo

var jo faktisk ikke igjen en hel del på karosseriet hans :S
hva har skjedd i den ulykka? noen som vet det? fått en god en i bakenden ser det ut til :S :shock: