TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Delenummer pÃ¥ interiør?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #343289  av magnesmurf

Faktisk stemmer ikke det helt. 900£+140$ i frakt hos latherseats= ca 6200kr.
460£+50£ frakt hos LSC = ca 5200kr.

Så det er litt å spare. Begge lager pene og gode trekk. Men LSC hadde betydelig bedre service når det gjelder kjapt svar.

Dessuten hadde ikke leatherseats helt den fargen jeg leter etter...

Spør man om å sette ned tollverdi gjør begge firmaer det, men skulle pakken forsvinne i posten, så får du bare tilbake verdien som var påskrevet...

Og må nevne at leatherseats lager kantene av setetrekket i vinyl. Ikke i skinn. Det gjør ikke LSC
 #343311  av inzane2012

magnesmurf skrev:Faktisk stemmer ikke det helt. 900£+140$ i frakt hos latherseats= ca 6200kr.
460£+50£ frakt hos LSC = ca 5200kr.
er vel og kortere levering fra LCS vel?
men det er vel bare selve trekket du får i posten vel? så du må bytte trekket selv??
revision6 sendte hele stolen ferdig trekt di, så fikk du igjen en slant med peng når du sendte inn dine gamle...
 #343312  av magnesmurf

Ditt valg.

Du kan få en ferdig trukket stol mot at du sender inn din gamle. Men da blir portoen svindyr.
Og med tanke på at de holder til i england har de vel ikke alverdens stoler fra venstrestyrte biler.
 #343438  av inzane2012

magnesmurf skrev:Ditt valg.

Du kan få en ferdig trukket stol mot at du sender inn din gamle. Men da blir portoen svindyr.
Og med tanke på at de holder til i england har de vel ikke alverdens stoler fra venstrestyrte biler.
er det forskjell på stolene i mkII da?? hendelen for regulering av ryggen må vel vere ut mot døra og beltefestet på inn mot midtkonsollen? jeg har vertfall ikke sett at stolene mine er av ulik form på høyre og venstre side...
 #343446  av inzane2012

mr2storbrua skrev:Er kun på førerstolen du kan stille bredden på sidestøttene...
kan mann stille bredden og?? trodde det bare var innstilling på korsryggen jeg ;)
 #343454  av magnesmurf

Ja. Du har et hjul som klemmer sammen sidestøttene i ryggen. Prøv å sitt i passasjerstolen, så merker du fort at den er litt anderledes. :wink:
 #343472  av mr292

jobba litt på toyota forrige uke og sjekket opp hvilke typer setetrekk som fins, var 3 typer dær (sort skinn, de originale tøytrekkene og en textiltype til)
prisene dærifra var på over 7 tusen per sete så bestiller man derfra kan man like gjerne kjøpe nye seter :P
 #343479  av magnesmurf

Ikke uventet at prisen var så stiv. De orginale tøytrekkene er levert i flere utførelser. Så er nok de du har sett.

Blir uansett å trekke om setene med skinntrekk. Vet bare ikke hvilken nyanse av blå enda, eller fra hvilken fabrikant. LSC interior eller leatherseats.com mest trolig.
 #343490  av inzane2012

mr292 skrev:jobba litt på toyota forrige uke og sjekket opp hvilke typer setetrekk som fins, var 3 typer dær (sort skinn, de originale tøytrekkene og en textiltype til)
prisene dærifra var på over 7 tusen per sete så bestiller man derfra kan man like gjerne kjøpe nye seter :P
er jo samme prisen som jeg fikk på en ny dynamo til bilen min det :? :? men hadde faktisk trodd at det var dyrere enn det hos toyota med nytt trekk ;)
magnesmurf skrev:Ja. Du har et hjul som klemmer sammen sidestøttene i ryggen. Prøv å sitt i passasjerstolen, så merker du fort at den er litt anderledes. :wink:
såg det idag, faktisk ikke tenkt over det og har hatt bilen i 3 år nå ;) hehe fant og ut at du kan justere høyden setet og ;) lærer så lenge mann lever ja ;)