TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sorte tøymatter til MK2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #343634  av mr292

Mattene fra Toyota kan ikke leveres, sjekka med nummeret og det var ute av produksjon og de hadde heller ikke mulighet for og skaffe. må nok anbefale Twosrus.com som noen tidligere har nevnt, nærmere
http://www.twosrus.com/catalog/product_ ... cts_id=443
de så jo fine ut da :D skal bestille når jeg får stipend tenker jeg ^^
 #343648  av inzane2012

mr292 skrev:Mattene fra Toyota kan ikke leveres, sjekka med nummeret og det var ute av produksjon og de hadde heller ikke mulighet for og skaffe. må nok anbefale Twosrus.com som noen tidligere har nevnt, nærmere
http://www.twosrus.com/catalog/product_ ... cts_id=443
de så jo fine ut da :D skal bestille når jeg får stipend tenker jeg ^^
di mattene er å anbefale ja :) har di selv og det ser mye bedre ut inni bilen med di :)
men anbefales å prøve å feste di skikkelig fast til gulvet, for vist du bare har liggende løse så dytter du det opp under pedalene og så får du sånne bretter på det som tar litt tid å jevne ut, så enten lim på en kraftig borrelås under, eller fikse det på en annen måte ;)
 #343666  av mr292

skal gjøre det, vil ikke at de skal bli stygge med en gang. (de blir ikke like stygge som de jeg har nå uansett da) Men festing av gulvmatter skal også være viktig med tanke på sikkerheten, ikke at dette er noe stort problem med mr2 da.

fint lesestoff fra Vg.no: Toyota tilbakekaller 3,8 millioner biler
 #343749  av magnesmurf

Bestilte skreddersydde matter til mr2en min fra et frima i nederland, som jeg fant på ebay.

Kom på ca det samme som fra twos r us. 77$ for de jeg kjøpte.

Er godt fornøyd, de virker til å være i god kvalitet, og har gummi på undersiden, så de er vanntette.

De kunne fåes med forskjellige logoer brodert inn, og i mange forskjellige farger.

Firmaet heter ricambi automobilia, og mattene ser slik ut:
Vedlegg
matte.jpg
matte.jpg (501.33 kiB) Vist 724 ganger
 #343772  av inzane2012

magnesmurf skrev:Bestilte skreddersydde matter til mr2en min fra et frima i nederland, som jeg fant på ebay.

Kom på ca det samme som fra twos r us. 77$ for de jeg kjøpte.

Er godt fornøyd, de virker til å være i god kvalitet, og har gummi på undersiden, så de er vanntette.

De kunne fåes med forskjellige logoer brodert inn, og i mange forskjellige farger.

Firmaet heter ricambi automobilia, og mattene ser slik ut:
vart veldig bra det der ;) men jeg ville gått for en litt mindre logo da ;)
ser vertfall at du går for å få alle detaljene dine til å passe sammen, kommer til å få en jævlig fin bil :)
 #343774  av magnesmurf

Logoen på mattene kom slik, siden jeg kjøpte "hyllevare"
Kunne fått mindre logo, men da måtte jeg endret designen og prisen hadde gått opp. Ser ikke så ille ut når de ligger i bilen ;)

Off topic:
Gleder meg til toyotatreff til våren igjen ;) Håper den er ferdig da :)
Legger sjela i detaljene som kan forbedres, da jeg synes orginal utseendet på bilene er tøft nok utvendig.
 #343792  av magnesmurf

Du får dem i rødt på ebay fra samme forhandler. BAre å sende ham en mail. De bruker noen uker på å lage mattene.
 #343807  av inzane2012

mr292 skrev:har du en mailadresse eller link eller noe som kan hjelpe meg litt på vei?

EDIT: noen som vet hvor mye frakt kommer til å koste meg om jeg bestiller mattene fra TwosRUs? Inzane kansje?
var ikke jeg som bestillte dem, var en samlebestilling fra flere stykker her på forumet, så vi delte på frakten...
men det står vel noe om det på sidene til twosrus?? evt kan du jo bare sende en mail til dem??
 #343808  av magnesmurf

Frakt fra twosrus finner du ut ved å gjøre en bestilling uten å betale. Altså ikke gjennomføre bestillingen. Da får du oppgitt frakta.

Fra han på ebay er frakta på 22$. Og jeg slapp å betale toll.
Siden hans på ebay: http://stores.ebay.com/Ricambi-Automobi ... mit=Search
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7