TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nytt sted

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #344157  av JK86

vel da har jeg begynt i ny jobb for en stund siden men på tide og legge ut en link i det minste. kan jo være noen her inne trenger noe vi har. jobber med og få til en ts-ogn rabbatt avtale
 #344158  av JK86

tidlig om morgenen eller... glemte jo og adde linken da. haha vel her: http://www.hella.com
 #344176  av angrykid

Nice! :) Gratulerer med ny jobb..
Hadde vært kos med en rabattavtale på lys og lykter, ja. Helt klart. Blir vel til at jeg overtar en Suzuki XL7 over nyåret kanskje, og da hadde det vært kos med litt bedre sikt.. :)
 #344274  av JK86

ja litt lys hjelper i detta vintermørket...
kommer update på rabatt avtale seinere.
men om noen her skulle trenge noe så er jeg i butikken stort sett hele tia og er du en bruker her inne så klarer man vel alltids og få til noe :roll:
 #344297  av JK86

vi skaffer stort sett alt til bil. masse slitedeler. av gode og kjente merker til en rimelig penge.
 #344298  av JK86

noen andre hellanor innsatte her?
 #344320  av ke25-toyoglide

jobber ikkje der, men er førstevalget mitt når eg handler bildeler.
Savner en som jobbet i Haugesund som er sluttet, han klarte å finne det utroligste ved å leite i kataloger til min 929, og det til latterlige summer for kvalitetsdeler.
Prisene har eg ennå, men ingen som finner delene lenger, derfor ender eg opp på Mazda, og det er kjapt 1100 for 2 foringer. :shock:
 #344350  av inzane2012

får vel tilfeldigvis ikke tak i kalippere bak til en 93 mr2 vel?? ;)
 #344375  av JK86

sjekka nå og ja det får vi nok tak i. prisene ligger normalt på 2400 ca men skal nok klare og diske opp en liten ts-ogn pris her vel. :D
 #344376  av JK86

ke25-toyoglide skrev:jobber ikkje der, men er førstevalget mitt når eg handler bildeler.
Savner en som jobbet i Haugesund som er sluttet, han klarte å finne det utroligste ved å leite i kataloger til min 929, og det til latterlige summer for kvalitetsdeler.
Prisene har eg ennå, men ingen som finner delene lenger, derfor ender eg opp på Mazda, og det er kjapt 1100 for 2 foringer. :shock:
vel om du skulle trenge noe så send ei meld eller ring oss så skal jeg leite opp det du trenger.
 #344433  av inzane2012

JK86 skrev:sjekka nå og ja det får vi nok tak i. prisene ligger normalt på 2400 ca men skal nok klare og diske opp en liten ts-ogn pris her vel. :D
det er pr stk da??
 #344435  av JK86

hadde ikke noe på lager men det er fort gjort og fikse. får tak i men har da en på
Ø41mm og en på Ø43mm.
43mm er for 22mm 25tommer skive
41mm er for 16,5mm 14tommer skive. hva vil du ha. regner vel nesten med at du vil ha 43mm og da er prisen 1,308 penger pr side. også er det jo pant på de gamle så da blir det jo litt billigere.
Sist redigert av JK86 den 29 des 2009 11:08, redigert 1 gang totalt.