Blir vel min alikevel denne da 

Ferrari er den rike manns MR2.
Sjå, gul tekst
Sjå, gul tekst

hmsilset skrev:Blir vel min alikevel denne daRegner med den blir og se med en 2jz sidelengs på alle mulige banetreff?
celicat23 skrev:Er ikke dette framhjulstrekk?hmsilset skrev:Blir vel min alikevel denne daRegner med den blir og se med en 2jz sidelengs på alle mulige banetreff?
hmsilset skrev:Blir vel min alikevel denne daHar den ligget ute tilsalgs så lenge, 2,5mnd, uten å bli solgt??
mr2storbrua skrev:*kremt* med en 2jz ???celicat23 skrev:Er ikke dette framhjulstrekk?hmsilset skrev:Blir vel min alikevel denne daRegner med den blir og se med en 2jz sidelengs på alle mulige banetreff?
celicat23 skrev:hmsilset skrev:Blir vel min alikevel denne daRegner med den blir og se med en 2jz sidelengs på alle mulige banetreff?
Roye skrev:Jeg hadde egentlig slått fra meg hele greia, og han skulle ha 15000 og ikke noe mindre for den, da den ble lagt ut for salghmsilset skrev:Blir vel min alikevel denne daHar den ligget ute tilsalgs så lenge, 2,5mnd, uten å bli solgt??
Hva måtte du gi for den?
4A-GE BlackTop eller 4A-GZE..??
knut_olestad skrev:Brutalsenk og skamfeite kantfelgaHehe,jeg orker ikke å kjøre enda en biltilsyn magnet![]()
Prøvekjøre den en dag vi begge har for mye fritid jeg