TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• fy faen sÃ¥ irriterendes!!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #344381  av inzane2012

jippi, kom nettopp hjem fra skolen og la merke til at ene hjørnet på bakfangeren fra sprekt opp, masse lakk hadde sprekt av og full i riper, tenkte at hva faen har jeg vert borti nå, men så såg jeg at det låg strødd en masse gule lakkflak rundt der som jeg pleier å parkere...

blir så jævlig forbanna at jeg holder på å sprekke når folk faen ikkje gidder å si ifra, så det kunne ordna seg i normale omstendigheter!!!!!!

forbanna fitteunger!
 #344383  av celicat23

Ta en titt om det er noen bedrifter rundt der som kan ha noen overvåkningskamera, eller om det er en butikk hvor det går an og spørre om noen har lagt merke til noe.
 #344394  av EXS

kondolerer :( folk er jævla hensynsløse, ikke noe annet og gjøre en og finne frem sparkelet og lakken..

du får ta ut noe av aggresjonen på slagmarken ;)
 #344398  av christer

er det hærværk eller er det noen som har vært borti bilen?
hvis det er noen som har vært borti hadde jeg tatt meg en tur imorgen, sett om det er noen som også har noen merker på bilen sin.

skjedde med en kompis engang. kom hjem så at det var noen som hadde vært borti han. han tok seg en tur på parkerings plassen dagen etterpå og fant synderen.
dette var faktisk også på en skole og ironisk nok var det en lærer som hadde vært borti.
 #344401  av ArildM

Fy fankern :evil: HÃ¥per du finner synderen :!:
 #344408  av inzane2012

celicat23 skrev:Ta en titt om det er noen bedrifter rundt der som kan ha noen overvåkningskamera, eller om det er en butikk hvor det går an og spørre om noen har lagt merke til noe.
bor i ett lite borettslag med 4 små "blokker" rundt meg og en trang parkerings plass, så ingen overvåkningskamera...
tviler og på at det er hæverk, er nok heller mer en kuk som har sneia ræva mi når han skulle rygge ut av plassen, og så har han enten ikkje merka at han har vert borti, eller så han gjort det men har drete i det og stukket av...
har vert oppe å sjekka noen av bilene som pleier å stå parkert her, og skal skjekke resten i kveld...

jeg har jaggu nok ting jeg må ordne på denna bilen, så detta trengte jeg virkelig ikke nå i jula...
 #344411  av Toyota-rav4-2002

Ser nok ikke ut bilen din nå, har jo fått seg en støyt på frontfangeren og, men får håpe du finner ut av hvem han er da (om det er noen da).
Sist redigert av Toyota-rav4-2002 den 23 des 2009 00:50, redigert 1 gang totalt.
 #344416  av inzane2012

Toyota-rav4-2002 skrev:Ser nok ikke ut bilen din nå, har jo fått seg en støyt på frontfangeren og, men får håpe du finner ut av hvem han jævelen er da (om det er noen da).
frontfangeren er det fartsdumper som har skylda for, var ett par stk i trondheim som slettes ikke likte bilen min, samt at han som fikset den for meg før monteringa ikke gjorde en kjempe god jobb, så det sprakk oppigjen ganske fort etter monteringen...
 #344434  av inzane2012

litt bilder skader aldri...
Vedlegg
her ser dere litt av lakkflaka som ligger på bakken
her ser dere litt av lakkflaka som ligger på bakken
nokia bilder 015.jpg (519.79 kiB) Vist 990 ganger
nokia bilder 016.jpg
nokia bilder 016.jpg (505.74 kiB) Vist 990 ganger
her er fangeren, kan se ut som det er en høy bil, alà en stor 4x4, som har vert borti med ett av dekkene sine...
her er fangeren, kan se ut som det er en høy bil, alà en stor 4x4, som har vert borti med ett av dekkene sine...
nokia bilder 017.jpg (587.4 kiB) Vist 990 ganger
se på "sporene" nede til høyre, ser ut som dekk merker...
se på "sporene" nede til høyre, ser ut som dekk merker...
nokia bilder 018.jpg (579.83 kiB) Vist 990 ganger
 #344462  av Roye

Kjedelig det der.
Flytt til Oslo så blir du vant til det, eller til Oskàl i indre Finnmark for å slippe :)
 #344473  av lexusmann

Kondolerer inzane... :( ser ut som fangeren må sparkles/lakkes på nytt ja...
 #344474  av inzane2012

lexusmann skrev:Kondolerer inzane... :( ser ut som fangeren må sparkles/lakkes på nytt ja...
jepp, sikkert ti lapper for å få det gjortt på verksted, siden jeg ikke har noen plass å stå for å gjøre grunnarbeidet selv...
 #344488  av FireWalk

Tipper lakkereren min hadde fikset det der for deg for rundt 2500 kr.. kanskje 3.. Fikk han til å lakkere om igjen HELE siden på bilen til fattern + begge fremskjermene etter at noen hadde bulket inn i ene bakdøra. 5000 kr :-) Men det var jo kompis pris deluxe. Nå bor vel du i Bergen om jeg ikke husker helt feil (?) Så da er det vel ikke aktuelt uansett. Med mindre du har tenkt deg oppover igjen etter hvert da.. :)

Uansett, utrolig synd det der. Skjønner du blir forbanna. Jævlig kjipt av folk å bare stikke av :\
 #344492  av James

utrolig kiipt!! :evil:
 #344501  av KK-ma70

Du får ut å speide området for biler som har gule lakkflak på fangeren.. :) Skulle hatt en solig forklaring hvis personen påstår at det er en annen gul bil han har vært borti, er ikke så mange gule biler på veien.. Utrolig plagsomt det dær :twisted: