TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• usymmetrisk "bodybilder"

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #343619  av hmsilset

hehe, også i nakkemusklene og kanskje skuldre også da :D Og atpåtil er mannen mindre markert og mindre volum enn meg som trener 1 time i uka :D Flaut
 #343621  av Mr_Storbrua

Stakkars fyr.. Så jo helt jævlig ut..
 #343622  av hmsilset

Mr_Storbrua skrev:Stakkars fyr.. Så jo helt jævlig ut..
Ja, også er den guffa de sprøyter inn farligere enn noe annet også da.
 #343638  av sleeper

hmsilset skrev:hehe, også i nakkemusklene og kanskje skuldre også da :D Og atpåtil er mannen mindre markert og mindre volum enn meg som trener 1 time i uka :D Flaut

hm.. mener du at du er større og mer markert en han der ved kun og trene 1 gang i uka? da vil jeg gjerne ha oppsettet ditt..
 #343652  av hmsilset

sleeper skrev:
hmsilset skrev:hehe, også i nakkemusklene og kanskje skuldre også da :D Og atpåtil er mannen mindre markert og mindre volum enn meg som trener 1 time i uka :D Flaut

hm.. mener du at du er større og mer markert en han der ved kun og trene 1 gang i uka? da vil jeg gjerne ha oppsettet ditt..
Det er ikke noe jeg mener, det er fakta :D Ihvertfall større, og markert på en litt annen måte heldigvis :P
Skaffe deg boka "Heavy Duty" av Mike Mentzer.Får du tak i den på Norsk så si fra.Har bare ei, og den er utlånt og utslitt :?
 #343669  av lasse

Virkelig vellykka det der ja...
 #344526  av Giske

Hahaha...se for dere hvordan det ser ut når han faktisk har på seg klær :lol:
 #344527  av Toyota-rav4-2002

Giske skrev:Hahaha...se for dere hvordan det ser ut når han faktisk har på seg klær :lol:
Hehe, det verste er at han såg jævlig stolt ut og da....
 #344528  av Giske

Toyota-rav4-2002 skrev:
Giske skrev:Hahaha...se for dere hvordan det ser ut når han faktisk har på seg klær :lol:
Hehe, det verste er at han såg jævlig stolt ut og da....
Ja, han synes sikkert han er dritheit! ved nærmere ettertanke, så har han sannsynligvis ikke på seg noe mer klær enn det der til vanlig :-p