Hei!
Jeg er ny på formumet her, men jeg har nettopp kjøpt en celica gt4 st185 91-mod(hvit). som jeg har lyst til å gjøre et par ting med.
Det jeg har tenkt i første omgang er å bytte ut ECU til en som kan mappes. Så vil jeg ha ihvertfall opp mot 300 hester i første omgang:D
MEN så lurer jeg på om det er mulig å programere inn antilag med elektronisk styring fra kupeen uten å måtte skru på spjeld og sånt hver gang antilag skal slås på......er dette mulig? Og ikke minst, tåler turboen temperaturen når du kjører med antilag?
Før jeg trimmer`n skal jeg skifte olje på girkasse og diff, men jeg har lest litt på forumet og blir ikke klok på hvilken olje jeg skal bruke på hva.......
Skal jeg bruke SHC 75 w 90 på kasse og LS 75 w 90 på bakdiffen?
Info om bilen min:
3"downpipe og 2,5"eksos på resten med kun en potte helt på enden(syk lyd
)
katalysator er fjernet
Har fått høre at jeg har den såkalte "oppgraderingsturboen" montert
helt enkel dumpventil
ellers er bilen helt original og den har gått bare 73 000km
Jeg er ny på formumet her, men jeg har nettopp kjøpt en celica gt4 st185 91-mod(hvit). som jeg har lyst til å gjøre et par ting med.
Det jeg har tenkt i første omgang er å bytte ut ECU til en som kan mappes. Så vil jeg ha ihvertfall opp mot 300 hester i første omgang:D
MEN så lurer jeg på om det er mulig å programere inn antilag med elektronisk styring fra kupeen uten å måtte skru på spjeld og sånt hver gang antilag skal slås på......er dette mulig? Og ikke minst, tåler turboen temperaturen når du kjører med antilag?
Før jeg trimmer`n skal jeg skifte olje på girkasse og diff, men jeg har lest litt på forumet og blir ikke klok på hvilken olje jeg skal bruke på hva.......

Skal jeg bruke SHC 75 w 90 på kasse og LS 75 w 90 på bakdiffen?
Info om bilen min:
3"downpipe og 2,5"eksos på resten med kun en potte helt på enden(syk lyd

katalysator er fjernet
Har fått høre at jeg har den såkalte "oppgraderingsturboen" montert
helt enkel dumpventil
ellers er bilen helt original og den har gått bare 73 000km