TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #344512  av inzane2012

Arild, jeg blir rett og slett sint når jeg ser på julekort og sånt, så står det happy holidays og ikke haapy chrismas eller noe sånt... er nå faen ikke vårt problem at jøder og muslimer ikke feier jul vel...
 #344518  av ina

inzane2012 skrev:
ina skrev:får meg valp i dag jeg :D:D noen som har noen bra jente navn? hittil så bli hu bare kalt for småttis eller valpen...
trineline?? ;)
mr2storbrua skrev:Fin førjulspresang :) Åssen bikkje er det?
er en finsk lapphund :D korselig med hund ja, men er valp.... jobb... :P
trineline? nee.. men må ha no annet enn rampe småttis...
 #344521  av Giske

Skal hilse fra pus å si god jul! hun er veldig fornøyd med denne julen (hun er veldig glad i pappesker :-p)

Bilde
 #344524  av Toyota-rav4-2002

Giske skrev:Skal hilse fra pus å si god jul! hun er veldig fornøyd med denne julen (hun er veldig glad i pappesker :-p)

Bilde
Ligna faktisk veldig på katten min :), bare at den er svart og hvit, kjenner igjen den hvite streken i panna, ser ut som han koste seg :) .
 #344525  av Giske

Hver gang hun ser en pappeske, skal hun inn i den øyeblikkelig! da koser hun seg skikkelig :lol:
 #344537  av mr292

katta mi hadde begravelse i går den :| den ble begravd i en fin kiste som jeg og min lillebror lagde, og rett ved siden av sin sønn. katta hadde plager med og puste, og litt andre problemer, så den ble avlivet. katta ble 14/15 år og vi har en katt til, så kan vel ikke klage.
 #344538  av lexusmann

mr292 skrev:katta mi hadde begravelse i går den :| den ble begravd i en fin kiste som jeg og min lillebror lagde, og rett ved siden av sin sønn. katta hadde plager med og puste, og litt andre problemer, så den ble avlivet. katta ble 14/15 år og vi har en katt til, så kan vel ikke klage.
Hørtes ut som det var best å avlive den da ja...husker den første katta vi hadde hjemme, ei kjette, blei 17 år før hun døde...så hadde vi en hann, og den ble 13, mener jeg å huske...nå har jeg fått katt selv...
 #344539  av mr292

jepp, den ble også "spist" opp invending, den la ikke på seg når den spiste, og selv om den spiste utrolig mye ble den bare tynnere, og den ble "gal" til slutt, spiste alt som falt ned på gulvet (fra kongler til hårkammer)
 #344541  av Toyota-rav4-2002

lexusmann skrev:
mr292 skrev:katta mi hadde begravelse i går den :| den ble begravd i en fin kiste som jeg og min lillebror lagde, og rett ved siden av sin sønn. katta hadde plager med og puste, og litt andre problemer, så den ble avlivet. katta ble 14/15 år og vi har en katt til, så kan vel ikke klage.
Hørtes ut som det var best å avlive den da ja...husker den første katta vi hadde hjemme, ei kjette, blei 17 år før hun døde...så hadde vi en hann, og den ble 13, mener jeg å huske...nå har jeg fått katt selv...
Var vel rett avgjørelse å avlive ja, for det blir jo nesten dyreplageri å la katten ha det sånn.
Katten min er 17 og et halvt år og er fortsatt i "god stand", men har vert gjennom en del operasjoner og sånt da, men hun holder seg utrolig godt.
 #344569  av Giske

Nye banebilen! kjøpt sammen med en kompis :-) Tenkte at celicaen skulle slippe mer bane :-p

Bilde

Bilde

Bilde

Blir sendt fra Japan iløpet av de neste dagene, og kommer til Drammen i begynnelsen av februar :-)

Står no deler på den fra før også..
stor frontmontert HKS intercooler
Større eksos
HKS boost controller (EVC)
Coilovers
Dobbelplateclutch
LSD
HKS luftfilter
HKS dump
Turbotrykksmåler
Vanntemp måler
CUSCO F tårnstiver
MOMO ratt
Body kitt (med frontfanger som har fått seg en smekk)
Turbo timer
  • 1
  • 515
  • 516
  • 517
  • 518
  • 519
  • 1172