TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Deler til Formel Rolla

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #344654  av twincam

driver å ordner meg 4age 20v blacktop, til et prosjekt jeg har stående. har motor på hånda nå, fra motorimport i danmark. noen som har erfaringer med de?
Sist redigert av twincam den 29 des 2009 00:41, redigert 1 gang totalt.
 #344655  av ErikG

Mange her har hentet motorer derifra. bare å søke litt. Har selv god erfaring med dem, og brodern kjøpte en 4a blacktop derfra som han bare skifta regreim på og har brukt den på bane hele sommern uten problemer så er bare å annbefale.
 #344656  av twincam

ypperlig^^
 #344657  av hmsilset

De har gode motorer og er greie og skikkelig å handle med! Ikke noe tull.Søk motorimport.dk eler egon her på forumet
 #344677  av twincam

endra topic litt, skal som sagt ha motoren i den gode gamle Corolla gt'n min, og lette hele bilen og bygge banebil, noen som har noen gode forslag på dempere/fjører? de som sitter på nå begynner å se lyset=/
 #344768  av twincam

forseten, de som har kjøpt av egon her, oppgir han prisen i dkk ell nok? se han har lagt på litt på prisen i forhold til det det står på nettsidene
 #344785  av lasse

Han oppgir i dkk, var ihvertfall det han ville ha av meg :wink:
 #344803  av twincam

da var motor bestilt, og desember er den rødeste måneden i år med tanke på penge forbruk, huff :cry:

men, blir vell verdt det når rollan kvister diverse tyskere på vålerbanen til vårs^^