TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #344783  av ArildM

Samboeren min kan signere på at det var meget glatt akkurat i vikhammerområdet i dag.
Fint føre ellers, mulig det er tilfeldig men.
 #344809  av inzane2012

ArildM skrev:Samboeren min kan signere på at det var meget glatt akkurat i vikhammerområdet i dag.
Fint føre ellers, mulig det er tilfeldig men.
du får høre om hu har prøvd seg opp i vikhammeråsen, skulle sette av madammen på skolen der en dag, hadde ikke sjangse til å stoppe, sklei rett ned mot hovedvegen ;)
 #344814  av ArildM

Har hatt dama på drifteskole med KE25 så hun tar seg frem de fleste plasser nå :) Skal oppå vikhammer å feire nyttår i kveld så vi får se :)

Godt nyttår folkens!
Mine forsett er å få ferdig mine 2 gullunger:
- Mr2 med hybrid silver/blacktop
- Strøken KE25 med ny boyd red lakk, og noen snasne kantfelger
:mrgreen:
 #344836  av ure

bose skrev:gråttt nytt hår til alle og enhver! :D
Jo takk for det, begynner å ordne seg det... Godt Nyttår alle... :D
 #344844  av lexusmann

Stille her inne nå...hvor er folket hen??
 #344846  av lexusmann

Var noe sånt jeg også tenkte...men er i fin form jeg, hehe... :wink:
 #345155  av ArildM

Glad strømmen inngår i leien hos oss kan du si.
Sykt kaldt for tiden...
 #345159  av hmsilset

Christian skrev:-32,4 her. Sitter å skuler på klokka, burde reist på jobb for 20min siden :lol:
Hørtes kaldt nok ut :) kun vært i dagali på sommeren jeg, og synes det var kaldt nok da :wink:
 #345160  av ArildM

Håper ikke kjølevesken på Corollaen fryser... Har ikke lyst å ødelegge motoren på eneste fungerende bilen jeg har :?

Har kjørt motorvarmer i 2-3timer nå og lagt papp foran radiatoren, får håpe det hjelper.

EDIT: Og der frøs den...
  • 1
  • 518
  • 519
  • 520
  • 521
  • 522
  • 1172