TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Essokickers.com treff

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #34428  av Turbotrille

Søndag 9 mai og søndag 12 september braker det løs med kjøring på go-cart banen på Eikås motorsenter i Åsane.

#34446  av Amund

satser på å vere ferdig da, så jeg stiller nok..!

#34452  av CelicaTurbo

høres bra ut med treff :)

#34457  av kennethx

Har jo hissig clutch da, så hadde gjerne vært artig å prøve :)

#34473  av Turbotrille

Det er absolutt å anbefale å være med på.
Har kjørt en gang selv og det var dritgøy.
Amund kan gjerne fortelle litt hvordan det er, om ikke jeg husker helt feil har han vært med på begge treffene.
Kommer gjerne til å legge ut et klipp eller to fra kjøringen der på http://www.essokickers.com en liten stund før det skal være slik at dere kan se hvordan det foregår.

#34478  av MRQuoc

mm .. var det der jeg var ? .. count me with ya! :P ..

#34481  av kennethx

Det var der du var MRQ...

Tror meg, Kristian, Jostein, Amund og du var der den dagen...av de jeg husker. Men bare Amund var tøff og kjørte :oops:

#34484  av CelicaTurbo

stemmer det :)

#34517  av MRQuoc

skal vi'se .. ække vi også tøffe nå da ? :P .. selv om bilen min er litt lusen :D
who give a damn shit .. i want to drive!!

uansett hvem som kjører .. jeg er klar for store banner og plakater med førerens navn :mrgreen:

#34519  av Turbotrille

CelicaTurbo skrev:høres bra ut med treff :)
Høres det fristende ut å kjøre litt også da?
Var inne og leste litt på gamle poster av deg på 'vårt' forum, og du skal vel ha nye turboen i orden også til den tid om ikke jeg tar helt feil???
:wink:

#34531  av CelicaTurbo

jepp, satser på ny turbo, de-cat og en vannkjølt intercooler til den tid så da blir det kjøring.. ingen tro på at jeg hevder meg i toppen så klart men det blir grisegøy fordet :)

#34571  av Mr2 Mk2

Er jaggu ikke sikker på om jeg kan kjøre enda! :evil: Kan ikke dra den lenger enn til 4000 på første og kan ikke gire ned fra 3 til andre om turtellern er rundt 3000 :roll: Men har steike lyst,har sett frem til dette lenge :D

#34592  av kennethx

Har intrykk av at 1. gir er flittig brukt på den banen der...

Sliter litt med oppbremsing/svinginggangs teknikk.

Har veldig lett for å ploge med fordekkene, men det jeg så gjerne vil er at rompen løsner litt og kommer ut. Er vel ikke så veldig snillt å bruke håndbremsen på en 4WD er det vel?

#34604  av Mr2 Mk2

tror nok det er 2 giret som blir mest brukt,kommer jo litt an på men :?

#34608  av CelicaTurbo

håndbrekket bør du holde fingrene unna ja, rallybiler er designet for slikt men våre biler liker dårlig at ene hjulparet låser mens resten går..

men ellers tenker jeg det samme som Kenneth, tror det vanskeligste her er å få bilen rundt så krappe svinger på en effektiv måte.. ser for meg at jeg vil ploge til den store gullmedaljen 8) Må nok kjøre et par runder før jeg får noen trening med det der, dessverre er det vel ingen frikjøring i starten..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7