TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er Yaris Turbo en god bil?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #344875  av Levin GT

Som topic sier.
Lurer på om yaris Turbo utgavene har dårlige motorer.
Er dette bare et rykte jeg har hørt eller er det tilfelle?
 #344876  av hmsilset

Aldri hørt noe spesielt dårlig om de motorene.Så den siste som er kagt ut for salg på finn.no nå.Ser skikkelig bra ut :)
 #344877  av Levin GT

hmsilset skrev:Aldri hørt noe spesielt dårlig om de motorene.Så den siste som er kagt ut for salg på finn.no nå.Ser skikkelig bra ut :)
Det var den jeg så også...
Den har jo vært byttet motor på på garanti...... Det kan jo da stemme med ryktene jeg har hørt.

Jeg hadde en T sport (uten turbo) før og kunne tenkt meg en T-sport igjen,men er veldig usikker på disse turbo utgavene grunnet at motorene visstnok skal være dårlige.
 #345895  av GomerPyle

Levin GT skrev:
hmsilset skrev:Aldri hørt noe spesielt dårlig om de motorene.Så den siste som er kagt ut for salg på finn.no nå.Ser skikkelig bra ut :)
Det var den jeg så også...
Den har jo vært byttet motor på på garanti...... Det kan jo da stemme med ryktene jeg har hørt.

Jeg hadde en T sport (uten turbo) før og kunne tenkt meg en T-sport igjen,men er veldig usikker på disse turbo utgavene grunnet at motorene visstnok skal være dårlige.
Min går som en klokke og ingen problemer. Passert 90.000 uten noen form for trøbbel.
 #347966  av gica

Halla!

Har denne bilen også. Aldri vært noen problemer med motoren. Går som bare det. Snart runnet av 60 000 km. Bilen er snart for salg, da jeg trenger en større bil :)