TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bare fant en kjempe teit video...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #344886  av FS-Styling.no

#344887  av Mr_Storbrua

Hehe.. åssen finner dere sånt?

Hva er søkeordet lissom? :)
 #344889  av Toyota-rav4-2002

Når man ser på en video, så står det en del videoer under "related videos" og så trykker man kanskje på en av dem som ser spennende ut, og så gjør man det på neste video også, og gud vet hvilken video man ender opp på :lol: .
SÃ¥nn er det iallefall med meg.
 #344890  av Mr_Storbrua

Toyota-rav4-2002 skrev:Når man ser på en video, så står det en del videoer under "related videos" og så trykker man kanskje på en av dem som ser spennende ut, og så gjør man det på neste video også, og gud vet hvilken video man ender opp på :lol: .
SÃ¥nn er det iallefall med meg.
Jo, vet det jeg også.. er bare at jeg finner aldri de teite vodeone der.. De er jo litt vittige.. Spesielt når de skriver på slutten at det er fake.. Hadde jeg aaaaldri trodd :P
 #344903  av FS-Styling.no

Ja, mye rart der ute, og er jo stort sett kun amerikanere som skriver slik som at de er fake... My kloke folk over dammen... :D
 #344933  av Toyota-rav4-2002

FS-Styling.no skrev:Ja, mye rart der ute, og er jo stort sett kun amerikanere som skriver slik som at de er fake... My kloke folk over dammen... :D
Nesten all galskap og fake og slike ting der ute er for det meste amerikansk....