TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #345133  av Helgeland

stianøverland skrev:ikke dumt spørsmål det :)

den er senket 40/40 :)
okei nei jeg likte denne bilen.. hehe
 #345177  av mr292

Nydelig mr2! er vel ikke vanlig border styling?
Lakkeringen ble fin også, bra med noe utradisjonellt.(da kjenner vi på forumet deg igjen hvis vi ser deg også)
har sånne rifler på siden denne.
ellers så tror jeg det skal være ganske lett å finne bilder av bilen med ett tre over seg, tror det ligger bilder på forumet, + at jeg mener jeg så en (nett)avisartikkel av den ett eller annet sted.

EDIT: søkte på "mr2 tatt av tre" fant denne :P
http://www.agderposten.no/article/20081 ... AERINGSLIV
 #345197  av stianøverland

haha, var ikke lite tre heller da :P

menmen :) ja måtte ha noe spesielt for jeg vil ikke ha noe som alle andre har :) mener det er border fanger og skjørter, men er ikke helt sikker
 #345213  av mr292

lyktene ser temmelig lakkerte ut ja, du som gjorde det stian?
har du photoshop bilder av ulike fargekombinasjoner? kunne gjerne tenkt å sett bilder bare for inspirasjon (ikke at jeg har planer om lakkering selv, men morsomt å se)
 #347776  av stianøverland

ghar fått litt nye deler etc :) men blir nok desverre ikke noe montering før det blir litt varmere i lufta + at jeg bilen står bare i ett lite skur hvor det er 20cm på hver side av bilen, så blir noe trangt.

men her er litt bilder :)

xenon 6000k, ville egentlig ha 8000k som jeg har i grøftelysene men fikk de helt nye for 600, så da kunne jeg ikke si nei :P
Bilde
den sorte plata på lokket til esken er MR2 emblemet bakpå bilen, slipte det flatt og lakket det sort blank:)
Bilde
ryggekamera, fikk det av "Carl" på SG forumet :)
Bilde
Bilde
emblemet bak :) syntes det blei bra :)
Bilde
 #347849  av stianøverland

hehe, jepp :) er veldig trangt så får ikke til noen bilder hvor en ser ting. men er ikke lenge til den kommer frem, så da blir det masse bilder :)

kommer også blått skrudd bur med dørstrevere, nye dekk, litt pynting i motorrom, trenger noen nye slanger og rør, de gamle er rusta og slangene er sprukkene :oops: hehe :)

blir også diamondcut fremlykter etterhvert :) men aller først har jeg 2 forsikringer og veiavgifter jeg må ta meg av :P
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 23