TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #345168  av mr292

uff da, om du blander 50/50 kjølevæske skal den takle ca -37 til -38 grader, og blander man med 60% kjølevæske skal den klare over 50 kuldegrader før den begynner og fryse, så anbefaler og blande med 60% kjølevæske for de som bor i skikkelige kalde strøk.
(over 60% kjølevæske er bare dumt, da blir blandingen for tykk og det fører til dårlig sirkulasjon)
gradene er bare sånn ca. spørs også om man bruker propylenglykol/ethylenglukol som kjølevæske.
 #345205  av ArildM

Sikkert 70% blanding slik det er nå, ble så forbanna og lei av å skru at jeg hadde på ren kjøleveske etter å ha tappet litt av kjølesystemet.
Har fungert finfint, men er det skadelig å kjøre med for tykk blanding?
 #345211  av mr292

det er ikke farlig og kjøre med for tykk blanding, væska fryser i hvertfall ikke og da blirdet ikke skader på komponenter (isen vokser, noe nesten alle vet) MEN for tykk blanding gjør guffen tykkere ^^ og da kan den bli seig, men så lenge måleinstrumentet i dasjen ikke kommer for nært/på rødmerket så er det ikke farlig.
 #345212  av mr292

celicat23 skrev:Jævla mongiser som ikke kan passe seg for ett digert skip får som VELDIG fortjent.

hahahahahahahahahahahahaha :lol:
så dette klippet på vgtv, denne "superbåten" var sikkert dyr!

her er en artikkel for de som vil lese litt mer om episoden.(og en video av "superbåten"
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=592911
 #345217  av mr292

fant en utrolig morsom (sett fra min side) side med en del morsomme navn, jeg sier ikke at det er riktig og henge ut andres navn slik som, men jeg tror faktisk at de som selv blir nevnt synes de andre navnene er morsomme.
Hååååpløse navn
 #345224  av Mr_Storbrua

mr292 skrev:fant en utrolig morsom (sett fra min side) side med en del morsomme navn, jeg sier ikke at det er riktig og henge ut andres navn slik som, men jeg tror faktisk at de som selv blir nevnt synes de andre navnene er morsomme.
Hååååpløse navn
Leste ikke hele tråden, men så odd even sto der.. Vet ikke om Hans Hugo også er med men.. Er jo litt morsomt det også :lol:
 #345232  av inzane2012

[quote="mr292]denne "superbåten" var sikkert dyr![/quote]
kostet vist 11mill i innkjøp, synd at den ble ødelagt, for den var mildt sagt JÆVLIG rå den båten ja...
ser nesten til ut som en Batboat ;) og Batman har jo såklart di tøffeste tingene ;)

men tror du skal se her celicat23 før du sier folka i den "superbåten" er idioter http://www.vgtv.no/?id=27840&category=1 ... dem blir jo kjørt i senk av hvalfangst båten...
 #345235  av celicat23

inzane2012 skrev:men tror du skal se her celicat23 før du sier folka i den "superbåten" er idioter http://www.vgtv.no/?id=27840&category=1 ... dem blir jo kjørt i senk av hvalfangst båten...
Paul watson (eller hvordan det skrives) & co kan drukne en stille død for alt jeg bryr meg. En gjeng nisser på havet som bare driter seg ut. Tror vel japsene tok en SØT hevn på grunn av dette:

#345247  av inzane2012

nja... har du ikke lov til å fisk i di arktiske strøkene, så burde du holde deg unna di strøkene... og uansett om di folka oppfører seg som idioter og alt det der, så gir ikke det grunn til å kjøre båten i senk...
 #345254  av celicat23

inzane2012 skrev:nja... har du ikke lov til å fisk i di arktiske strøkene, så burde du holde deg unna di strøkene... og uansett om di folka oppfører seg som idioter og alt det der, så gir ikke det grunn til å kjøre båten i senk...
Det gir ikke paul&co lov til og kjøre på andre båter heller, så jeg tror vi arkiverer denne under "you fuck with us, we fuck with you" :wink: Stiller meg helt likegyldig til hvalfangst. Men bare det faktum at paul&co oppfører seg som idioter gjør at jeg lener meg mot andre siden.

Og hadde det vært ulovelig det de gjør så ville nok noen myndigheter blandet seg inn. Og om det virkelig er ulovelig, men ingen gidder og bry seg, så gir ikke det paul&co lov til og utnevne seg selv som sjeriffer på havet og gjøre det de gjør uansett.
  • 1
  • 519
  • 520
  • 521
  • 522
  • 523
  • 1172