For oss som har datasprut i bilen og blir like skjelvne i buksa hver gang vi hører ordet biltilsynet har jeg kansje tenkt fram en liten løsning.
Hva med å skjule selve datasprut hjernen med et klistermerke?
Datasprutet er jo plasert på samma sted som den orginale Toyota hjernen, så da tenkte jeg at hvorfor ikke skjule hele boksen med et klistermerke der det fks står det samme som det står på den orginale Toyota hjernen( ECUèn). Nå veit ikke jeg hvor stor fks Apexi datasprut er i forhold til orginal ECU, men hvis størrelsen er tilnærmet lik burde det jo være en mulighet å få laget til et slags klistermerke som skjuler hele Apexiboksen. Sånn at ved en rask titt fra fks en BT- kontrollør ser det ut som at bilen fortsatt har orginal Toyota ECU.
Er dette mulig, eller er tanken helt på jordet?

Hva med å skjule selve datasprut hjernen med et klistermerke?
Datasprutet er jo plasert på samma sted som den orginale Toyota hjernen, så da tenkte jeg at hvorfor ikke skjule hele boksen med et klistermerke der det fks står det samme som det står på den orginale Toyota hjernen( ECUèn). Nå veit ikke jeg hvor stor fks Apexi datasprut er i forhold til orginal ECU, men hvis størrelsen er tilnærmet lik burde det jo være en mulighet å få laget til et slags klistermerke som skjuler hele Apexiboksen. Sånn at ved en rask titt fra fks en BT- kontrollør ser det ut som at bilen fortsatt har orginal Toyota ECU.
Er dette mulig, eller er tanken helt på jordet?
Celica Gt4 Carlos Sainz 93 mod, 2151/5000 X
Mr2 MK2 gen3 Turbo 91mod X
Hilux 33" Arctic Truck 93mod X
Hilux D-cab 37 " Arctic Truck 2009 mod
Mr2 Turbo Trd replica 92 mod
Mr2 MK2 gen3 Turbo 91mod X
Hilux 33" Arctic Truck 93mod X
Hilux D-cab 37 " Arctic Truck 2009 mod
Mr2 Turbo Trd replica 92 mod