TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Magnes BlÃ¥ 95 Mr2.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #345477  av magnesmurf

Ble godt fornøyd selv. Men skal få slengt på noen lag med klarlakk på baklyktene hos en lakkerer før de kommer på bilen.
Da holder de seg pene litt lenger :)

Neste på planen er setene og dørtrekkene.
Skal ringe multibil og høre om de trekker om setene. Dørtrekkene ordner jeg selv.

Legger ut noen bilder når det er ordnet.

Desverre er det noen måneder til jeg fåt ting innn i bilen igjen. Vinteren er noe herk. Skulle hatt oppvarmet garasje :P
 #345506  av inzane2012

er noe skikkelig drit å stå ute ja... nesten så jeg må få faderen til å låne en garasje på jobben sin bare så jeg kan slippe å stå ute å bytte lyspærene ;)
 #345523  av magnesmurf

cteigen skrev:byttet det ene sete trekket mitt var ikke vanskelig...
Aldri prøvd å bytte setetrekk. Sikkert ikke verdens vanskeligste jobb. Men jeg er utdannet mekanikker, ikke møbelsnekker :wink:

Får jeg noen andre til å gjøre jobben, slipper jeg alt styr med at noe kan gå galt. Og hvis noe går galt dekker jo firmaet som gjør jobbene utgiftene på eventuelle reparasjoner. :wink:
 #345586  av magnesmurf

Byttet trekk på nakkestøttene idag. Det ble meget bra :D
Vedlegg
x nye trekk nakkestøtte 001red.jpg
x nye trekk nakkestøtte 001red.jpg (90.18 kiB) Vist 779 ganger
 #345599  av Stian AB

magnesmurf skrev:Byttet trekk på nakkestøttene idag. Det ble meget bra :D
De ble jo strøkne :D gjorde du det selv?
 #345609  av magnesmurf

Ja. Det ble gjort selv :wink:

Men selve setene tar jeg ikke selv.
 #345655  av magnesmurf

Holder på å bytte dørpanelene, så de kan jeg ta bilder av etterpå.

Men setetrekkene må jeg nok vente litt med. Er for kladt å skru ut setene nå. Og har ikke råd til å sette bort jobben med bytting av trekk før tidligst mars.

Januar og februar er grusomme måneder når det gjelder regninger :(
Staten skal jo ha både årsavgifter, tv-lisens og andre ting. I tilegg er det forsikring osv. Totalt over 18000kr i regninger når årsavgiften for to biler kommer i posten :evil:
Måtte også fikse bruksbilen da den var på eu. Ny rute og drivakselmansjett koster litt det og.

Blir noen måneder hvor det blir gjort lite på bilen nå.
 #345660  av magnesmurf

dørtrekk
Vedlegg
x nye trekk dør.red.jpg
x nye trekk dør.red.jpg (67.97 kiB) Vist 745 ganger
 #345672  av inzane2012

ble veldig bra det der :)
så du gikk ikke for di med dobble sømmer nedover dørtrekket altså?
 #345678  av magnesmurf

Synes de som er helt plaine ser bedre ut enn de med sømmer. Smak og behag ;)

Men er ikke umulig at jeg bestiller opp trekk til midtkonsoll og cd boksen. Det ser veldig bra ut på de bildene jeg har sett.
 #345730  av inzane2012

hehe, er vel ikke lenge før du trekker om hele interiøret i skinn, dæsj'n, hele dørpanelet, teppet bak setene og høytaler kassene ;)
 #345737  av magnesmurf

Så ivrig er jeg nok ikke... Eller jo kansje ;) Hadde jeg fått utført jobben gratis hadde jeg nok trukket om hele interiøret i alacantara. Men da sort eller besj alacantara. Bilen med besj alcantara i denne tråden viewtopic.php?f=51&t=34036 ser jo veldig bra ut :D

Det ser jo faktisk veldig bra ut med alcantara trekket. Men foreløbig nøyer jeg meg med midtkonsoll og cd-boks i skinn. Det ser jo lekkert ut på bildene. Med blå søm sklir det rett inn i min bil.. Gidder uansett ikke påkoste interiøret mitt så mye som full alcantara trekking koster ;)
Vedlegg
skinn midtkonsoll.jpg
skinn midtkonsoll.jpg (98.11 kiB) Vist 712 ganger
skinn interiør.jpg
skinn interiør.jpg (106.6 kiB) Vist 712 ganger
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 103